D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Frk.1986 skriver:
Hvordan var det at blive sat igang?
Ja jeg tænker også at det er bedst at lave et eller andet, men nu sner det selvfølgelig og jeg bor ude på bøh-landet. Har også været meget aktiv hele graviditeten, men nu er jeg godt nok kørt fast, og surmuler bare. Der må altså ske et eller andet mentalt når man overskrider den der dato...
Helt ærligt så synes jeg ikke det var en god oplevelse. Faktisk så lidt at jeg hellere vil have et kejsersnit hvis ikke jeg går i gang af mig selv næste gang.
Jeg havde meget smertefulde veer og flere vestorme med veer der varede 1½-2 minutter og med 30 sekunders pause. Og så gjorde de ikke andet end ondt indtil jeg fik epidural og åbnede mig fra 3 til 10 cm på 30 minutter.
Derudover var der lidt komplikationer i forhold til babys iltforsyning og der måtte tages blodprøver fra hendes hoved 3 gange, hvor den 3. gang var de påvirket. Så tog de hende med sugekop og hun var slatten og bleg da hun kom ud. Hun lå på mig i 5 minutter hvor jeg ikke kunne se hende fordi hun var dækket af et håndklæde og 2 par hænder der gnubbede hende, hvorefter hun blev taget væk over på et bord med varme og maske hvor jeg heller ikke kunne se hende. Først da hun var 50 minutter gammel kunne jeg få lov at se hende, røre hende og holde hende uden at andre skulle pille ved hende. Så for mig var det ikke spor rart. Ved dog at der er mange der har nogle rigtig gode fødsler når de bliver sat igang 
Anmeld