Anonym skriver:
Hej piger
Jeg går med den tanke at "snyde" med mine p-piller for at blive gravid når vi er enige om at det er tid, i stedet for at smide dem helt da det er "nemmer" for mig at forholde mig til og forsvare en "UPS'er" over for mig selv og min familie, ind at kommer hjem til min familie og sige "Vi venter os" de vil vide om den er planlagt og så skal svare "Ja det er h*n" for så er der meget vel dramaskrig så hele byen kan hører det
MEN hvordan kan man få de bedste muligheder for at blive gravid på p-piller, jeg har haft glemt p-piller før hvor den ene gang havde jeg glemt næsten en uge til sammen uden at der skete noget, heldigvis lige på det tidspunkt.
ELLER skal jeg bare smide pillerne helt når det er og så tage det drama og de skænderier der kommer fra familie, venner og svigerfamilien?
En masse babystøv til jer her fra
Hellere være ærlige og sige at i planlægger, end at komme og sige at I får en ups´er, det tror jeg vil være værre end det første.
Der er intet galt med ups´er, de sker, men det du skriver er at I vil lave en Planlagt Ups´er, og det synes jeg er den forkerte måde at gøre det på, for det vil få jer se ud som jeres familier tænker lige nu, at I er for unge og ikke klar til at blive forældre.
Vis jer som de voksne mennesker I er, og sig; Vi vil gerne have et barn, fordi vi er klar til det.
Brødre er altid beskyttede over for deres lillesøster, og det er lige meget hvor gamle de er, eller om de har familie eller ej, de gør det ikke for at være onde, men fordi det ligger i deres natur. Og det er faktisk rart nok, at man altid har nogen der altid vil være der for en.
Og din mor, ja hun har nok svært ved at se at hendes lille pige er blevet voksen, og hun er bange for at hvad der skete for hende, kan ske for hende. Snak med hende om det, er sikker på at hun forstår, og vil helt sikkert elske et barnebarn.
Svigerfamilien, ved jeg ikke. Dem må din kæreste snakke med, forklare dem hvordan tingene hænger sammen og at det er sådan det er. Husk mange mødre er beskyttede overfor deres sønner, og kan have svær ved at acceptere en svigerdatter, for så har sønnen ikke brug for hende mere.
Tag en snak, men lad vær med at snyd, hellere være ærlige.