BinaMor skriver:
Det ødelægger altså glæden for jer og andre ved at det er en "upser". det er jo en løgn. og det er jo at få barn skal jo ikke være "ups, shit happens" men derimod gennemtænkt, velovervejet og ønsket!
og hvad den dag barnet spørger? nej nej nej.. dont do it. hvis du forsvarer over for dig selv at en "upser" er mere okay vil jeg påstå tiden ikke er inde til baby endnu.
hvis det er over for familie så tag krigen nu. og lad det hele være en god oplevelse.
Vores barn ville aldrig være en "rigtig UPS'er" men en planlagt "UPS'er" vis du forstår, som er meget mere ind bare ønskede og velovervejet.
Det er altså ikke så slemt at være et UPS'er barn, det er jeg selv men det elsker min mor og far mig jo ikke mindre af
Jeg er klar men min kæreste er dog kommet lidt i tvivl om han er klar alligevel, efter at han sagde vi planlage at smide pillerne i år til hans bedste kammerat og kammeratens respons var at han ikke kunne forestille sig min kæreste blive far (vi er et helt andet sted i livet ind resten af vores vennekreds) Jeg VED han bliver en vidunderlig far og det mener JEG er det vigtigste.
Jeg har MEGET svært ved at skulle planlægge en så stor omvæltning i mit liv, da jeg ALTID er bange for om jeg gør det rigtige, så det er "bedre" for mig at jeg bare "pludselig" står med en positiv test.
VI har planlagt og overvejet det her rigtig meget og jeg er villig til at vente på at min kæreste også mener at han er klar, ved mindre der sker en "rigtig UPS'er" så vi enige om at vi beholder det.
Det er svært at tage krigen med min familie, er i gang med at bearbejde min mor stille og roligt og hun kommer nok til at tage det okay når det kommer, men mine søskendes og svigerfamilies reaktion bliver nok voldsom, frygter jeg.
Anmeld