hjælp, min lille datter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

Bella&Lina

JH12 skriver:

Jeg ville simpelthen en gang for alle forlange at de snart undersøgte mit barn ordentlig! Også om jeg så skulle skabe mig, et så lille barn skal ikke være kronisk syg uden nogen forklaring! 

Rigtig god bedring med hende, håber i for en forklaring! 

Vi skal til børnelgen igen her på tirsdag, og vi har samlet lidt stof vi skal ha disket op med. for at fortælle hvor galt vores behandling har Været,  kan jeg da fortælle at vi var indlagt en weekend pga snot og svær vejrtrækning . De tager en prøve fra næsen og da vi bliver udskrevet og svaret først vil foreligge næste hverdag, får vi afvide at de vil ringe til os hvis den viser noget, indenfor 2 dage. 16 dage efter, modtager vi et BREV, hvor der står at der bla. Er fundet steptokokker som tyder på en lungebetændelse, så hvis hun stadig er syg skal vi kontakte egen læge mhp behandling!  var hun stadig syg? Ja... og vi havde i løbet at de 16 dage Været ved egen læge 3 gange pga hendes snot og hoste, som hvergang sagde til os at hun IKKE var syg (han lyttede kun på hende 1 af gangene) og hvis hun var syg var det blot en forkØlelse.  Da vi så kom og viste ham brevet fra sygehuset, sagde han "i mine øjne er hun ikke syg"... men hun fik pinicillin mod lungebetændelse og 2 dage inde i behandlingen stoppede hendes hoste og hendes snot blev væsentligt bedre...sådan har det Været hele vejen igennem..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Bella&Lina

Og det skal da lige siges at hun var 2 1/2 mdr da vi var indlagt og det så viste sig og Være lungebetændelse ! 2 mdr gammel baby! 

Anmeld

15. februar 2015

Bella&Lina

Monski skriver:

Vores søn er 13 måneder.

fredag i sidste uge kastede han op og de efterfølgende dage fik han feber og blev meget sløj, spiste ikke rigtig og kastede også op enkelte gange. I mandags blev hans vejrtrækning besværet og vi ringede til 1813. 

Da vi kom ind på børnemodtagelsen gik der max. 5 minutter og så var Hjalte indlagt og skulle have ilt. Det har han ligget med indtil i fredags og vi blev udskrevet i dag. Han havde rs-virus og to bakterier i lungerne og har dobbeltsidet lungebetændelse. 

så jeg vil helt sikkert ringe til 1813 med det samme.

hold da op en omgang da  hun har spist og leger lidt pt,  så nu ser vi lige an om vi ikke godt kan strække den til imorgen. 

Anmeld

15. februar 2015

moaren

Stakkels ligge pige 

Jeg var simpelthen blev fuldstændig gal og tosset i skralden hvis jeg fik den behandling. Er selv indenfor sundhedsvæsenet og det kan være det er derfor, men jeg er sgu ikke så autoritetstro. 

Jeg ville skrue bissen på og være fuldstændig ligeglad med hvad diverse læger måtte mene. 

Rigtig god bedring til din lille datter 

Ps. Jeg ville ringe til vagtlægen

Anmeld

15. februar 2015

Bella&Lina

Moaren skriver:

Stakkels ligge pige 

Jeg var simpelthen blev fuldstændig gal og tosset i skralden hvis jeg fik den behandling. Er selv indenfor sundhedsvæsenet og det kan være det er derfor, men jeg er sgu ikke så autoritetstro. 

Jeg ville skrue bissen på og være fuldstændig ligeglad med hvad diverse læger måtte mene. 

Rigtig god bedring til din lille datter 

Ps. Jeg ville ringe til vagtlægen

Det er meget svært og skærer igennem , men vi kæmper! .. lige nu sover hUn og feberen er faldet lidt, så vi ser lige an. Hun spiste lidt frugtmos til aften men ville dog ikke have vand eller mme, men hun legede lidt inden hun faldt i søvn og var smilende og glad, så hvis det fortsætter i den retning ringer vi bare til egen læge imorgen.  Kunne måske godt mistænke en lungebetændelse  (har hun haft Før) men nu må vi se 

Anmeld

15. februar 2015

EnGodMor

Pyha, sikke en omgang i har Været igennem

Nogle gange skal man virkelig være bestemt og slå i bordet, og bare blive ved, før de fatter at man ønsker professionelle hjælp. 

Jeg tænker lidt det måske kunne være, hvad angår hendes vejrtrækning, rallen, osv 

RS virus

Skimmelsvamp i huset/lejligheden

For meget fugt 

For meget støv 

Allergisk reaktion for støv, husdyr, røg eller andet

Astma 

For koldt i huset/lejligheden

Håber den rette løsning bliver fundet så i kan få en frisk pige igen

Anmeld

16. februar 2015

LovingMikey

Bella&Lina skriver:

Har en lille datter på 6 mdr som har feber nu på 3. Dagen. Hun hoster en smule, og har ellers rigtig svært ved sin vejrtrækning. Hun er helt lukket til i næse og hun "raller" hvor det lyder som om det kommer langt nede fra lungerne. Hun får konstant saltvanddråber og har fået kamillete.  Idag har hun drukket en halv flaske kamillete og en flaske mme. hvad kan jeg Gøre for hende? Hun er virkelig skidt og hun kan knap græde fordi hun er så stoppet til  derudover har hun i en uges tid haft omkring 1 opkastning om dagen,  ikke af hoste eller andet , bare sådan ud i det blå.... 

Først vil jeg sige at du skal tage til egen læge.

Apis/Belladonna mod feberen.

En dråbe modermælk (hvis du stadig ammer lidt) i hvert næsebor morgen og aften.

Hold lungerne varme men fødderne kolde hvis hun har meget feber.

God bedring med din lille guldklump. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.