hjælp, min lille datter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
26 svar
12 synes godt om
15. februar 2015

Bella&Lina

Har en lille datter på 6 mdr som har feber nu på 3. Dagen. Hun hoster en smule, og har ellers rigtig svært ved sin vejrtrækning. Hun er helt lukket til i næse og hun "raller" hvor det lyder som om det kommer langt nede fra lungerne. Hun får konstant saltvanddråber og har fået kamillete.  Idag har hun drukket en halv flaske kamillete og en flaske mme. hvad kan jeg Gøre for hende? Hun er virkelig skidt og hun kan knap græde fordi hun er så stoppet til  derudover har hun i en uges tid haft omkring 1 opkastning om dagen,  ikke af hoste eller andet , bare sådan ud i det blå.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

MysteriousAngel

Bella&Lina skriver:

Har en lille datter på 6 mdr som har feber nu på 3. Dagen. Hun hoster en smule, og har ellers rigtig svært ved sin vejrtrækning. Hun er helt lukket til i næse og hun "raller" hvor det lyder som om det kommer langt nede fra lungerne. Hun får konstant saltvanddråber og har fået kamillete.  Idag har hun drukket en halv flaske kamillete og en flaske mme. hvad kan jeg Gøre for hende? Hun er virkelig skidt og hun kan knap græde fordi hun er så stoppet til  derudover har hun i en uges tid haft omkring 1 opkastning om dagen,  ikke af hoste eller andet , bare sådan ud i det blå.... 

Har du været til læge med hende?

Anmeld

15. februar 2015

fnuggi

Bella&Lina skriver:

jeg ville søge læge da vores datter på 3 måneder lød lige så dan og hun haved lungebetændelse og vi brugte en næsesuger til snot så hun kunne få luft 

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Tror hun skal have noget maske kontakt lægen min pige på 10mdr er syg nu med feber på dag 10

Anmeld

15. februar 2015

Bella&Lina

MysteriousAngel skriver:

Har du været til læge med hende?

Nej det har jeg ikke. Hun har en lidt lang og indviklet sygdoms historie, og da det først blev slemt her i weekenden har vi egentlig ville se an til mandag og så kontakte hen læge, er i tvivl om vi kan tillade os og kontakte vagtlægen ...

Anmeld

15. februar 2015

pussekat

Bella&Lina skriver:

Nej det har jeg ikke. Hun har en lidt lang og indviklet sygdoms historie, og da det først blev slemt her i weekenden har vi egentlig ville se an til mandag og så kontakte hen læge, er i tvivl om vi kan tillade os og kontakte vagtlægen ...

hejsa

hvorfor kan du ikke tillade dig det læge er til for dig og dig barn kan du så se at for ring da så din lille pige kan får hjælp 

Anmeld

15. februar 2015

MysteriousAngel

Bella&Lina skriver:

Jeg ville helt klart kontakte vagtlægen. 

Anmeld

15. februar 2015

Troldemommi

Bella&Lina skriver:

Sådan et lille skind, der er bare intet værre end når ens børn er syge, jeg syntes du skal kontakte vagtlægen og så god bedring med hende 

Monica 

Anmeld

15. februar 2015

MorDk

Ring til vagtlægen. Hun skal da ikke have feber i 3 dage, være skidt og Ralle samt have opkastninger ud i det blå. Ring til lægen så hun kan blive tjekket. Undskyld men ligegyldigt hvad så forstår jeg ikke man "tøver" med at ringe hvis ens barn har det skidt. Ring til lægen og snak med dem. 

Anmeld

15. februar 2015

Bella&Lina

MorDk skriver:

Ring til vagtlægen. Hun skal da ikke have feber i 3 dage, være skidt og Ralle samt have opkastninger ud i det blå. Ring til lægen så hun kan blive tjekket. Undskyld men ligegyldigt hvad så forstår jeg ikke man "tøver" med at ringe hvis ens barn har det skidt. Ring til lægen og snak med dem. 

Tøver fordi vi har Været SÅ meget ved lægen og på hospitalet i hendes korte liv, og mange gange nærmest fået afvide vi var til besvær og pylret. Også selvom hun så har haft lungebetændelse,  eller lignende.  Er ikke interesseret i at blive "dømt" .. vi kæmper MEGET med lægende pt pga vores datter nærmest er kronisk syg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.