ES90 skriver:
Men det er da ikke fair, at jeres barn ikke får den nødvendige hjælp, fordi I ikke kan lide at bede om den.
Vær da skide ligeglad med hvad andre mener. Det er dit barn! Man må gerne være pylremor.
og så er det i øvrigt også vigtigt, at lægen har hele hendes sygehistorie, så de ved hvor slemt det rent faktisk står til. Ring til vagtlægen med det samme.
Rigtig god bedring 
det handler ikke om at vi ikke kan lide det, men at vi faktisk er nået til et punkt hvor vi føler vi blir set skævt på og hvor vi ikke bliver taget seriøst når vi henvender os. Børnelægen siger så pænt at syge børn ser syge ud, så selvom hun konstant er stoppet i næsen, har haft ikke mindre end 7 forkølelser, 6 indlæggelser , lungebetændelse og en neurologisk reaktion efter sin fØrste og eneste vaccination, så mener de ikke der er noget med hende. Derfor har vi tit taget hele vejen til hospitalet (25 km væk) for "blot" at få instruktioner i "er stoppet til og kan ikke trække vejret" hjælp. Og det er en lang tur for noget vi har prøvet en million gange Før! Derfor så vi helst at vi kunne nøjes med og henvende os ved egen læge imoregen som vi lige er skiftet til. hvis man nogensinde selv har prøvet og "kæmpe" mod lægen, så ville man kunne sætte sig ind i dette, og ellers så kan jeg sagtens forstå man kan ryste på hovedet, det havde jeg selv gjort for et halvt år siden. Vores datter er kronisk syg og vi er mere eller mindre efterladt til os selv for at finde ud af HVORFOR. Det eneste der er anderledes nu end normalt, er at hun har 38.5 i feber ... ellers er de andre ting mere eller mindre noget der kommer og går og har gjort det hele hendes liv. Men det skulle jeg måske ha skrevet i mit start indlæg.
Anmeld