Jeg føler mig virkelig som en enlig mor i et ægteskab....
Vi har 4 skønne børn sammen og bor på en gård, derfor er der ALTID noget at lave.
Min mand arbejder indtil kl. 17.30, hver dag, dvs. han kommer hjem og sætter sig til bordet der er klar med aftensmaden, da vi spiser 17.30.
Han er ligeledes kørt om morgnen, når vi står op, derfor ser vi ham først kl. 17.30
Nå, men så spiser vi, så skal ungerne bades (LÆS, det er mig der gør der, hver eneste dag, hvilket er ok, da han er 100 år om det)
Så kommer ungerne i seng kl. 19 også.... går han ud....
Jeg sidder alene aften efter aften, jeg kan jo ikke bare skride.....
Han var inde i går aftes for den første aften i 20 dage, hvilket resulterede i, han sov på sofaen...
Weekenderne går han også altid ude og er aldrig med på ture, det er altid ungerne og mig der selv tager afsted, jeg er faktisk helt holdt med at spørge om han vil med, for jeg kender jo svaret.
I aften ringer en kammerat så, og de aftaler at han kommer forbi kl 19, så ja, jeg sidder her ALENE IGEN!
Han hjælper desværre heller ikke om natten mht. de små, eller tilbyder at stå op med dem om morgnen i weekenderne, når de vågner, når jeg har været oppe en milliard gange.....
Jeg arbejder fuldtid, ligesom ham, men af en eller anden grund opfatter han, hans arbejde "hårde" end mit, og han har derfor "ret" til nattesøvnen.... (Ellers det hvert fald sådan jeg opfatter det fra ham)
Har du din mand/kæreste ved dig om aften?