Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det er bare sjældent jeg mærker noget og har aldrig kunne teste med ægløsning test. Er så ked af det lige nu for kan sket ikke forstå at jeg ikke får nogle piller eller noget til at hjælpe min cyklus på vej bare fordi mine blodprøver var fine min menstruation er jo ligesom stadig helt ude i hampen. Jeg tror slet ikke på jeg er gravid og oven i alt det er jeg også blevet forkølet og ligger med dårlig hals og barr ondt over det hele nu
Det er bare sjældent jeg mærker noget og har aldrig kunne teste med ægløsning test. Er så ked af det lige nu for kan sket ikke forstå at jeg ikke får nogle piller eller noget til at hjælpe min cyklus på vej bare fordi mine blodprøver var fine min menstruation er jo ligesom stadig helt ude i hampen.
Jeg tror slet ikke på jeg er gravid og oven i alt det er jeg også blevet forkølet og ligger med dårlig hals og barr ondt over det hele nu
Eller.. Ømme brystvorter har jeg hver cyklus så det kan jeg ikke bruge til noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dag 81. Pisse ondt i underlivet og begyndt at bløde lidt lyserødt HVORFOR skal det trækkes sådan i langdrag når jeg alligevel kommer til at bløde til sidst
Anonym skriver: Dag 81. Pisse ondt i underlivet og begyndt at bløde lidt lyserødt HVORFOR skal det trækkes sådan i langdrag når jeg alligevel kommer til at bløde til sidst
Øv hvor er det altså træls!
S*DD skriver: Øv hvor er det altså træls!
Ja virkelig meget
Så kan jeg godt regne ud at der ingen baby bliver til os i 2015 heller
Anonym skriver: Så kan jeg godt regne ud at der ingen baby bliver til os i 2015 heller
Det kan godt nå endnu. Hvis i får noget hjælp! Og ellers i starten af næste år!
S*DD skriver: Det kan godt nå endnu. Hvis i får noget hjælp! Og ellers i starten af næste år!
Ja det tvivler jeg på. Har hørt det tager noget tid at komme dertil hvor behandlingen endelig går igang
Anonym skriver: Ja det tvivler jeg på. Har hørt det tager noget tid at komme dertil hvor behandlingen endelig går igang
Lad os håbe det ikke gør. Ellers vil jeg anbefale dig at få en henvisning til privatklinik. Der går alt noget hurtigere!
S*DD skriver: Lad os håbe det ikke gør. Ellers vil jeg anbefale dig at få en henvisning til privatklinik. Der går alt noget hurtigere!
Men koster det ikke en masse
Anonym skriver: Men koster det ikke en masse
Jeg fik en henvisning af min læge. Vi nåede så aldrig at komme i gang.
Jeg tænker du nok skal have noget medicin for at sætte skub i ægløsning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128