Nogen der kan oversætte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Hvad gjorde du? Man kan vel ik bare ringe til sin læge og bede om piller fordi ens mens ikke dukker op kan man?  Tak det vil jeg lige læse 

Jeg gik faktisk til lægen  Det var jo ikke normalt for mig at min mens stoppede i så lang tid. Hun henviste mig til en gynækolog og han gav mig efter prøver og scanninger noget som satte blødningen i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Jeg må ikke få stivelse, sukker og mættet fedt?  Hvor meget er der så lige tilbage som jeg må spise? 

I know, hvem elsker ikke nybagt (hvidt) brød med smør på!? 

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Jeg gik faktisk til lægen  Det var jo ikke normalt for mig at min mens stoppede i så lang tid. Hun henviste mig til en gynækolog og han gav mig efter prøver og scanninger noget som satte blødningen i gang.

Åh for filen. Okay den dag jeg skal til lægen så er jeg på dag 89 hvis det ik når at dukke om så må jeg råbe om hjælp  

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

I know, hvem elsker ikke nybagt (hvidt) brød med smør på!? 

Jeg KAN bare ikke overleve hver dag kun med lidt kød og grøntsager   jeg kan ik lide smør så det er ik et problem 

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Åh for filen. Okay den dag jeg skal til lægen så er jeg på dag 89 hvis det ik når at dukke om så må jeg råbe om hjælp  

Ja, gør det. Krydser dog fingre for at den kommer før 

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Ja, gør det. Krydser dog fingre for at den kommer før 

Ja eller endnu bedre, at den bliver væk fordi jeg er gravid  selvom jeg nu godt ved det ikke er tilfældet 

Anmeld

12. februar 2015

Snoopy77

Anonym skriver:

Ja det erfaringer dejligt. Men ja synes det var nemmere at forholde sig til at det var det der gjorde at jeg ikke bliver gravid og aldrig har ægløsning :s nu står jeg igen et sted hvor jeg ikke ved hvad der sker med mig  

Det kan jeg godt følge dig i. 

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

Så ramte jeg dag 80 i min cyklus  

Krydser fingre for at jeg havde ægløsning mandag i sidste uge. Selvom jeg tvivler jeg fik bare noget sejt udflåd ig ømme brystvorter. Det forsvandt lidt igen men nu er de ømme bryster tilbage igen. Øv øv det kan man bare ikke regne med. 

Men lige et bonus spørgsmål hvis IKKE man har ægløsning bliver man så stadig påvirket af ømme bryster osv.?  jeg har jo urimeligt lange cyklusser og derfor ikke altid ægløsning.. Tror jeg 

Anmeld

14. februar 2015

S*DD

Anonym skriver:

Så ramte jeg dag 80 i min cyklus  

Krydser fingre for at jeg havde ægløsning mandag i sidste uge. Selvom jeg tvivler jeg fik bare noget sejt udflåd ig ømme brystvorter. Det forsvandt lidt igen men nu er de ømme bryster tilbage igen. Øv øv det kan man bare ikke regne med. 

Men lige et bonus spørgsmål hvis IKKE man har ægløsning bliver man så stadig påvirket af ømme bryster osv.?  jeg har jo urimeligt lange cyklusser og derfor ikke altid ægløsning.. Tror jeg 

Jeg har også lange cyklus. Fik at vide jeg ikke fik ægløsning. Men åbenbart. Jeg er i hvert fald gravid nu. 

Jeg turde heller ikke at teste,  for var blevet skuffet før. Men havde efter en halvanden uge med lidt ømme brystvorter og murren i underliv, testede jeg og den var flot positiv! 

Så lægerne har åbenbart ikke altid ret

Anmeld

14. februar 2015

Anonym trådstarter

S*DD skriver:

Jeg har også lange cyklus. Fik at vide jeg ikke fik ægløsning. Men åbenbart. Jeg er i hvert fald gravid nu. 

Jeg turde heller ikke at teste,  for var blevet skuffet før. Men havde efter en halvanden uge med lidt ømme brystvorter og murren i underliv, testede jeg og den var flot positiv! 

Så lægerne har åbenbart ikke altid ret

Det er bare sjældent jeg mærker noget og har aldrig kunne teste med ægløsning test. Er så ked af det lige nu for kan sket ikke forstå at jeg ikke får nogle piller eller noget til at hjælpe min cyklus på vej bare fordi mine blodprøver var fine  min menstruation er jo ligesom stadig helt ude i hampen. 

Jeg tror slet ikke på jeg er gravid og oven i alt det er jeg også blevet forkølet og ligger med dårlig hals og barr ondt over det hele nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.