Nogen der kan oversætte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

stinemavepine

Jeg fik at vide hos en gynækolog med speciale i fertilitetsbehandling, at jeg helt tydeligt havde pco. Da jeg året senere kom i videre behandling på Riget, sagde overlægen, at jeg overhovedet ikke havde pco. Jeg var også noget forvirret 

Men konkluderede selv, at jeg må have det i en mildere form. Hvis jeg spiser insulinregulerende holder jeg det nede  Får stadig cyster nu og da, men har hel regelmæssig menstruation.

Håber du bliver klogere når du taler med lægen og ikke bekymrer dig alt for meget indtil da 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Jeg fik at vide hos en gynækolog med speciale i fertilitetsbehandling, at jeg helt tydeligt havde pco. Da jeg året senere kom i videre behandling på Riget, sagde overlægen, at jeg overhovedet ikke havde pco. Jeg var også noget forvirret 

Men konkluderede selv, at jeg må have det i en mildere form. Hvis jeg spiser insulinregulerende holder jeg det nede  Får stadig cyster nu og da, men har hel regelmæssig menstruation.

Håber du bliver klogere når du taler med lægen og ikke bekymrer dig alt for meget indtil da 

Min insulin resistens eller hvad det hedder er helt normal så ved ikke jeg kan jo ikke spise efter pcos fordi mot kolesterol er for højt og der er det nærmest det stik modsatte jeg skal spise :/ 

Anmeld

12. februar 2015

Snoopy77

Anonym skriver:

Okay så er det bare skide træls at lægerne sætter mig i hovedet at jeg nok har pcos og skal regne med at skulle have hjælp til at blive gravid. Der er bare rigtig mange ting jeg er i tvivl om nu med alt det her, og det er meget frustrerende at jeg ikke har haft mens i næsten 80 dage oveni  

Er du blevet ordentligt udredt for det?

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Er du blevet ordentligt udredt for det?

Er blevet scannet indvendigt og har fået taget en masse blodprøver som jeg har fået svar på idag 

Anmeld

12. februar 2015

Snoopy77

Anonym skriver:

Er blevet scannet indvendigt og har fået taget en masse blodprøver som jeg har fået svar på idag 

Ok. Men det er vel bedre ikke at have PCO? Selvfølgelig skide frustrerende at nogle læger pipper om det, det skal de vente med til de er sikre

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Min insulin resistens eller hvad det hedder er helt normal så ved ikke jeg kan jo ikke spise efter pcos fordi mot kolesterol er for højt og der er det nærmest det stik modsatte jeg skal spise :/ 

Hm, hvis dit kolesterol er for højt så er det vel primært mættet fedt, du skal undgå...? Hvis du skærer ned på det og samtidig sørger for ikke at få for meget stivelse og mad med højt GI, så er det vel ikke helt ved siden af?

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Ok. Men det er vel bedre ikke at have PCO? Selvfølgelig skide frustrerende at nogle læger pipper om det, det skal de vente med til de er sikre

Ja det erfaringer dejligt. Men ja synes det var nemmere at forholde sig til at det var det der gjorde at jeg ikke bliver gravid og aldrig har ægløsning :s nu står jeg igen et sted hvor jeg ikke ved hvad der sker med mig  

Anmeld

12. februar 2015

stinemavepine

Fandt lige dette her i forhold til kolesterol...  http://www.hjerteforeningen.dk/forebyggelse/kost_og_ernaering/fedtstoffer/

Til info stoppede min mens også i over 90 dage og den måtte provokeres i gang med nogle piller af en art og efter det fik jeg den så regelmæssig med lidt ændrede vaner.

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Hm, hvis dit kolesterol er for højt så er det vel primært mættet fedt, du skal undgå...? Hvis du skærer ned på det og samtidig sørger for ikke at få for meget stivelse og mad med højt GI, så er det vel ikke helt ved siden af?

Jeg må ikke få stivelse, sukker og mættet fedt?  Hvor meget er der så lige tilbage som jeg må spise? 

Anmeld

12. februar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Fandt lige dette her i forhold til kolesterol...  http://www.hjerteforeningen.dk/forebyggelse/kost_og_ernaering/fedtstoffer/

Til info stoppede min mens også i over 90 dage og den måtte provokeres i gang med nogle piller af en art og efter det fik jeg den så regelmæssig med lidt ændrede vaner.

Hvad gjorde du? Man kan vel ik bare ringe til sin læge og bede om piller fordi ens mens ikke dukker op kan man?  Tak det vil jeg lige læse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.