Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når jeg skal op og på arbejde tager det mig max. 30min med bad, tøj på og børste tænder... sætte hår og makeup gør jeg ikke så meget i Derudover bruger jeg så 30-45min på at spise morgenmad, for jeg spiser ekstremt langsomt, og har altid gjort detI den her tid hvor jeg går hjemme er det lidt mere diffust fordi det ikke altid er i en sammenhæng tingene bliver gjort
Men der går tiden i stedet på at vække de små, finde tøj til de små, smører madpakke til alle tre og hygge lidt og sige farvel. Farmand følger dem op Jeg foretrækker nemlig et bad først hvis jeg skal ud af døren, og syntes det virker dumt at stå 45min tidligere op bare for at få det... så er det nemmere at lade far følge dem op til skolen ( jeg står op ca. 6.30 og vækker så de små og vores ældste står selv op ca.kl.6 og går i bad... han er ikke just hurtig bader så jeg skulle stå op før ham for at komme i bad inden afgang så)
Qnuz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit ur står til kl 6.55.. Og ungerne og jeg er ude af døren kl 7.45.
Ungerne sørger selv for at ta morgenmad frem og spise mens jeg hopper rundt og gør mig klar
Den ældste tager selv tøj på.. Men den mindste gir jeg tøj på
Jeg plejer at gå i bad om aften.
Laver madpakke om aften.
Pakke tasker om aften.
Finde tøj frem til os alle om aften.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128