Hvor lang tid(om morgen)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Joan ( Smallie )

Jeg står op kl 6 og står på mit arbejdekl 6.30 skal så lige siges at jeg ikke har langt på arbejde og at jeg går i bad når jeg kommer hjem for jeg arbejder med grise så ingen point i at gå i bad om morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

lineog4

På mig selv? 5 minutter = tøj på, børste igennem håret og op i elastik. Har en drøm ofte om at bruge mere tid på mig selv, men.... og det er ikke fordi tiden mangler for står op før 6 og kører kl 7 og de 3 børn tager jo selv tøj på osv.

Anmeld

10. februar 2015

Jj1709

1-1,5 time, det er med bad, få tøj på, sat hår, lagt makup osv 

Anmeld

10. februar 2015

modesty

Yurie skriver:

Hvor lang tid bruger I på at gøre jer klar om morgenen? Med bad og det?

Og ingen børn, altså med børn må også gerne svare, men ment at man ikke skal holde styr på dem mens man gør sig klar.. håber det giver mening.

Jeg går i bad om eftermiddagen (men hvis jeg gjorde det om morgenen, skulle der nok lægges et kvarter til).

Jeg bruger cirka et kvarter på at gøre mig klar på toilettet, altså med vask og make-up.

Og så bruger jeg vel en halv times tid på at spise morgenmad. Men det her kunne jeg sagtens gøre hurtigere, jeg vælger bare at bruge tiden på det.

Så cirka 45 minutter. 

Anmeld

10. februar 2015

Elgaard73

Omkring 5 min. Vand i ansigtet, creme og mascara (jeg er lyshåret og uden mascara ser det altså FOR mærkeligt ud). Kam i håret og op i heste hale. Børste tænder og så er dagen i gang

Anmeld

10. februar 2015

MKN_96

Det er lidt forskelligt, afhængigt af om jeg vil afsted med vådt hår om morgenen - har hår ned til numsen, og det er tykt som bare fanden, så det tager 25-30 min at gå i bad, og mindst lige så lang tid at føntørre det

Men med bad om morgenen, makeup, håropsætning, tøj og morgenmad, 1½-2 timer. Uden bad, max 45 min

Anmeld

10. februar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Går altid i bad om aftenen så normalt når jeg går på arbejde og ikke skal sørge for børn så fra jeg står op til jeg er ude går der ca 35min  

Anmeld

10. februar 2015

Dafnies

Jeg bruger ca. 30 min på at gøre mig klar om morgenen. Derudover bruger jeg ca. 20 min på at spise morgenmad og pakke taske

Anmeld

10. februar 2015

mortilnoahogmelina

Mit ur ringer kl 5.10 vi er ude af døren 5.50 mig og to børn . 

Anmeld

10. februar 2015

Frk_Louise

Yurie skriver:

Hvor lang tid bruger I på at gøre jer klar om morgenen? Med bad og det?

Og ingen børn, altså med børn må også gerne svare, men ment at man ikke skal holde styr på dem mens man gør sig klar.. håber det giver mening.

10 minutter til at bade, 15 minutter til at lægge makeup, et par minutter til at vælge og tage tøj på.. Og et minut til at putte en elastik i håret.. 

Så en lille halv time cirka.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.