Hvor lang tid(om morgen)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg bruger omtrent tre kvarter til en time på at komme op, bade, få tøj på, sætte hår, lægge make-up, pakke taske og lave madpakke. Hvis jeg har tid, står jeg gerne op to timer før jeg skal af sted, og sætter mig ned og bruger en god halv time på min morgenmad, samt læser lidt nyheder også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman

går i bad om aftenen så 20 min om morgenen hvis det kun er mig. Skal jeg også havd datteren op tager det 40 min men os begge to og hun spiser morgenmad

Anmeld

10. februar 2015

Tulle28

Bad, make-up, hår og tøj tager ca. 30 min. 

Anmeld

10. februar 2015

JH12

Hvis jeg skal aflever datteren inden arbejde.. 

30 min. På bad, toilet besøg, og morgenmad. 

1 time i alt hvis hun skal gøres klar også.. Og det er hvis hun spiser i dp

Anmeld

10. februar 2015

frkanonym

Yurie skriver:

Hvor lang tid bruger I på at gøre jer klar om morgenen? Med bad og det?

Og ingen børn, altså med børn må også gerne svare, men ment at man ikke skal holde styr på dem mens man gør sig klar.. håber det giver mening.

Jeg går i bad om aftenen, da jeg bestemt ik er morgenmenneske.

jeg bruger cirka et kvarter. Står op, i tøjet, børster tænder, på toilettet, børster mit hår og ud af døren arbejder på et metalværksted, så makeup bruger jeg ikke dagligt og håret skal bare op i en knold.

Anmeld

11. februar 2015

MysteriousAngel

Yurie skriver:

Og ingen børn, altså med børn må også gerne svare, men ment at man ikke skal holde styr på dem mens man gør sig klar.. håber det giver mening.

10 min. 

Anmeld

11. februar 2015

CarinaSB

Yurie skriver:

Sådan her ser det ud her :

Jeg går i bad om aften, fyntørre mit hår og glatter det ( så skal jeg bare lige bruge 5 min om morgen på at glatte det.

Mit ur ringer kl 5, så står jeg op og ligger make up, glatter hår, børster tænder og vupti 15 min efter er jeg færdig :) alt det praktiske med madpakker og tasker er klaret om aften inden jeg går i seng :)

Anmeld

11. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg bruger 35 min på at få mig selv, to børn og tre madpakker klar inklusive mit bad. 

Før jeg fik børn brugte jeg ca 10 min.

Anmeld

11. februar 2015

Mettefpigen

Kommer an på om jeg skal i bad eller ej..... 

Men ca 30 min

Med bassen har vi en time/ en time og et kvarter

Anmeld

11. februar 2015

Clisolka

Yurie skriver:

Jeg bruger max 20 min om morgenen... Ikke om jeg gider gå i bad kl. 5.30 om morgenen, det klarer jeg om aftenen når ungerne er lagt  Tænderne børstes og håret sættes + selvfølgelig tøj på. Faderen klarer ungerne senere, da jeg tager tidligt afsted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.