Så er det på den igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
45 svar
17 synes godt om
7. februar 2015

Holst85

Hold op hvor var jeg glad for at få min menstruation igår.. Troede aldrig at jeg sku blive glad for at få den.. Men det gjorde at jeg jo kunne ringe til klinikken og få en tid til i dag hvor de skulle scanne mig.

det hele så bare fint ud og jeg ku begynde på behandling idag. 

Puha, var så bange for at jeg havde en cyste så de ikke kunne begynde behandlingen.. 

Nu skal jeg scannes på torsdag og håber at de er fine mine æg..glæder mig til at se udviklingen på mine fine æg.. Håber det er positivt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

OneWish00

Holst85 skriver:

Hold op hvor var jeg glad for at få min menstruation igår.. Troede aldrig at jeg sku blive glad for at få den.. Men det gjorde at jeg jo kunne ringe til klinikken og få en tid til i dag hvor de skulle scanne mig.

Puha, var så bange for at jeg havde en cyste så de ikke kunne begynde behandlingen.. 

Nu skal jeg scannes på torsdag og håber at de er fine mine æg..glæder mig til at se udviklingen på mine fine æg.. Håber det er positivt.. 

Må jeg spørger hvilken behandling du skal igennem? 

Anmeld

8. februar 2015

Holst85

OneWish00 skriver:

Må jeg spørger hvilken behandling du skal igennem? 

Jeg er i kort behandling 

Anmeld

8. februar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Jeg er i kort behandling 

Juuubi - jeg krydser fingre for det lykkes i denne behandling. Jeg afventer også selv mens, men hele 2 før jeg kan komme i gang.

Anmeld

8. februar 2015

OneWish00

håber det lykkes for dig! 

Anmeld

8. februar 2015

Holst85

Jeg håber også på at det lykkes denne gang.. Det ku være den fedeste 30 års fødselsdage gave.. 

Anmeld

8. februar 2015

Stabel

Holst85 skriver:

Håber det lykkes denne gang og at den bliver siddende 

Pøj pøj med behandlingen 

Anmeld

8. februar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Jeg håber også på at det lykkes denne gang.. Det ku være den fedeste 30 års fødselsdage gave.. 

Sys bestemt du fortjener sådan en fødselsdagsgave. Jeg krydser fingre for det. Er det godt at være i gang igen? Jeg selv glæder mig til jeg kan komme i gang igen, men der kommer nok desværre til at gå lidt tid.

Anmeld

8. februar 2015

Holst85

Bas82 skriver:

Sys bestemt du fortjener sådan en fødselsdagsgave. Jeg krydser fingre for det. Er det godt at være i gang igen? Jeg selv glæder mig til jeg kan komme i gang igen, men der kommer nok desværre til at gå lidt tid.

Det er super dejligt at være igang igen . Glæder mig til torsdag hvor jeg skal se hvor store mine æg er.. 

Anmeld

8. februar 2015

Bas82

Holst85 skriver:

Det er super dejligt at være igang igen . Glæder mig til torsdag hvor jeg skal se hvor store mine æg er.. 

Det kan jeg godt forstå :-) giv endelig en Update ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.