Ja som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at høre om i har prøvet at være med jeres barn/ børn en hel dag i skole?
Mit barn går i 0 klasse, fungere godt i klassen og er glad for sine venner, dog fortæller han/hun ALDRIG noget om hvad de går og laver i skolen.
Efter et forældremøde er det nu kommet frem, at der er nogle meget vilde børn i klassen, som ødelægger det for de ca 15 andre børn. Dette har nu resulteret i at den pædagog der har dem nogle dage om ugen, kommer i en ny klasse fordi han/ hun ikke har kunne styre dem. Vi er glade for denne pædagog, som også er i klubben i børnehaven.
Dette har betydet at jeg nu har været med mit barn i skole nogle gange, hvor jeg har fungeret som støtte pædagog ( pædagogen har spurt om jeg havde mulighed for at komme og hjælpe ) Det skal lige siges at der ikke er nogen af disse børn, der er "særlige" og heller ikke nogen der står og skal have en diagnose. Altså er dette helt normale børn, som har formået at køre en rigtig dygtig og sød pædagog ned. ( er selv pædagog)
Syntes det er rigtig trist at hvordan et par børn, kan påvirke en klasse så negativt, og hvor lidt der skal til for at ændre den negative adfærd, men at pengene ikke er der til at man kan sætte extra voksen ind som støtte, så det hele kan fungere godt.
Anmeld