Utroligt at man ka tillade sig at vurdere et andet menneskes kunnen. Når jeg sir jeg har sindsyg kvalme og træthed så er det så slemt at jeg dårlig ka snakke. Jeg tager på arbejde netop fordi jeg ik gider blive ved med at sygmelde mig. Men er nået til et punkt hvor jeg bare ik ka være på arbejde når jeg har aftenvagt til 23 fra kl 14 det en lang dag hvor jeg har med ung mennesker at gøre, og der forventes at jeg er på hele tiden. Jeg føler ik jeg yder det jeg skal og som jeg normalt gør. Ka ik overskue noget, føler jeg ska brække mig hvert andet sek. Blir vild svimmel pga det lave blodtry.
Og det med ik engang at ku overskue veninder er for at vise at det ik bare mit arbejde. Det nærmest alt og alle og især om aftenen og netop derfor jeg gerne ville sygneldes de to aftenvagter jeg har og ikke mine dagvagter (ik fordi det ik er slemt der, men der holder jeg ud. Også fordi jeg ved lige så snart jeg har fri tager jeg direkte hjem i seng) men om aften til 23 så falder jeg nærmest om allerede 17:30. Så 23 blir hurtig en meeeget lang aften og det begynder at stresse mig. Bare tanken om de vagter.
Jeg elsker ellers at tag på arbejde og sygmelder mig ik over hva som helst, nok også derfor jeg har lidt svært ved at tage snakken med min leder. og jeg skriver herinde ang det her fordi jeg slet ikke ved noget om sygmelding og hva man normalt gør. Og for at høre om det kun er mig der har på den måde.
Anmeld