Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten plejer altid at købe blomster, Chokolade og en lille gave og jeg plejer at lave lækker mad og bage en kage. Vi kan godt lide Valentins dag for ellers kan der sgu godt gå lidt hverdag i forholdet med tre børn osv. Valentins dag minder os om lige at stoppe op og huske at hygge lidt om hinanden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ES90 skriver: Nå, de damer, er I ved at planlægge noget til valentinsdag? Købt en gave? Arrangeret et eller andet? Fooortæl Jeg vil så gerne finde på et eller andet i år, men manden står først op kl 14, og kører på arbejde kl 21 den dag Og lad nu være med at skriv at det er noget opreklameret pis. Vil virkelig gerne slippe for at høre på det, for jeg synes det er så hyggeligt med blomster, chokolade eller en lille gave Håber på lidt inspiration
Nå, de damer, er I ved at planlægge noget til valentinsdag?
Købt en gave? Arrangeret et eller andet?
Fooortæl
Jeg vil så gerne finde på et eller andet i år, men manden står først op kl 14, og kører på arbejde kl 21 den dag
Og lad nu være med at skriv at det er noget opreklameret pis. Vil virkelig gerne slippe for at høre på det, for jeg synes det er så hyggeligt med blomster, chokolade eller en lille gave
Håber på lidt inspiration
Vi skal til fødselsdag den dag. Heldigvis hos dejlige mennesker!
Men ellers gør vi ikke noget ud af det
Vi går ikke op i det overhovedet, hvilket er heldigt, for børne MGP er 14. Februar i år, og vi har lovet ungerne at de må holde fest for deres venner fra børnehaven...
Så vi har huset fyldt af unger hele aftenen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128