Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

Sprit25

Hvorfor ikke flytte det og gøre det en dag han har fri også overraske ham med lækker middag Det ville jeg elske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Sprit25 skriver:

Hvorfor ikke flytte det og gøre det en dag han har fri også overraske ham med lækker middag Det ville jeg elske

Nu er det bare lige denne dag, hvor jeg gerne vil gøre et eller andet særligt  

Anmeld

2. februar 2015

hekran

Morgenmad på sengen (altså kl. 14) og hvis I ikke har børn hjemme, så lidt gymnastik

Anmeld

2. februar 2015

Sprit25

ES90 skriver:

Nu er det bare lige denne dag, hvor jeg gerne vil gøre et eller andet særligt  

Det er derfor jeg hader valentinsdag Hvis det skal være PRÆCIS den dag er det ikke særligt for mig Men ellers som en anden foreslår: frokost på sengen

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
hekran skriver:

Morgenmad på sengen (altså kl. 14) og hvis I ikke har børn hjemme, så lidt gymnastik

Haha, vi har en lille en på 4 mdr.

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Sprit25 skriver:

Det er derfor jeg hader valentinsdag Hvis det skal være PRÆCIS den dag er det ikke særligt for mig Men ellers som en anden foreslår: frokost på sengen

Der er vi jo så forskellige.. Jeg synes simpelthen det er sådan en hyggelig dag. Elsker at se på f.eks facebook, at så mange får blomster, er ude at spise  eller laver et eller andet hyggeligt sammen.

Anmeld

2. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal til min søster 40 års fødselsdag. Ellers er det en dag som alle andre, hvor blomsterhandlerne har fået en kronet fidus

Anmeld

2. februar 2015

Tip!

Min kæreste og jeg har begge vores børn den weekend, så vi tager ud og spiser på fredag hvor vi er børnefri...  

Jeg køber en lille ting, som vi kan bruge sammen som kærester  

Jeg tror bestemt at jeg får en dusk af en art  fik jeg også den anden dag.. God kæreste 

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Twinkle little star skriver:

Min kæreste og jeg har begge vores børn den weekend, så vi tager ud og spiser på fredag hvor vi er børnefri...  

Jeg køber en lille ting, som vi kan bruge sammen som kærester  

Jeg tror bestemt at jeg får en dusk af en art  fik jeg også den anden dag.. God kæreste 

Hvor lyder det hyggeligt!  

god kæreste, du har opdraget ham godt 

Anmeld

2. februar 2015

Bb2015

ES90 skriver:

Nå, de damer, er I ved at planlægge noget til valentinsdag? 

Købt en gave? Arrangeret et eller andet? 

Fooortæl 

Jeg vil så gerne finde på et eller andet i år, men manden står først op kl 14, og kører på arbejde kl 21 den dag 

Og lad nu være med at skriv at det er noget opreklameret pis. Vil virkelig gerne slippe for at høre på det, for jeg synes det er så hyggeligt med blomster, chokolade eller en lille gave

Håber på lidt inspiration

Kæresten og jeg har aftalt bare at tage ud og spise  det gjorde vi også sidste år og vi er heller ikke typerne der går vildt meget op i det, så det er bare en god mulighed for at hygge sig lidt i hinandens selskab. 

Men synes da det er en god idé som nogle skriver at lave noget specielt ud af noget frokost - det kan man jo også godt tage ud og få hvis det er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.