Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Michfich skriver:

Kæresten og jeg har aftalt bare at tage ud og spise  det gjorde vi også sidste år og vi er heller ikke typerne der går vildt meget op i det, så det er bare en god mulighed for at hygge sig lidt i hinandens selskab. 

Men synes da det er en god idé som nogle skriver at lave noget specielt ud af noget frokost - det kan man jo også godt tage ud og få hvis det er. 

Det er nemlig en rigtig hyggelig mulighed for at lave et eller andet sammen, synes jeg. 

Man skal lade være med at have de negative briller på hele tiden  

ja, det er en god idé at lave noget frokost eller et eller andet, men jeg står bare hver dag og laver morgenmad til ham i forvejen, når han står op kl 14.

Så umiddelbart er jeg mest til at bage en kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2015

Tip!

ES90 skriver:

Hvor lyder det hyggeligt!  

god kæreste, du har opdraget ham godt 

jeg har ikke opdraget ham endnu, sådan er han bare  

Jeg er bare en heldig pige 

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Twinkle little star skriver:

jeg har ikke opdraget ham endnu, sådan er han bare  

Jeg er bare en heldig pige 

Hvor dejligt! Han må gerne lære min bedre halvdel lidt af det

Anmeld

2. februar 2015

Tip!

ES90 skriver:

Hvor dejligt! Han må gerne lære min bedre halvdel lidt af det

Hehe.. Ham deler jeg skam ikke ud af.. 

Anmeld

2. februar 2015

Bb2015

ES90 skriver:

Det er nemlig en rigtig hyggelig mulighed for at lave et eller andet sammen, synes jeg. 

Man skal lade være med at have de negative briller på hele tiden  

ja, det er en god idé at lave noget frokost eller et eller andet, men jeg står bare hver dag og laver morgenmad til ham i forvejen, når han står op kl 14.

Så umiddelbart er jeg mest til at bage en kage

Ja, så er det måske lidt for hverdags-agtigt med frokost/morgenmad. 

En kage er jo altid en god idé  Så kan man også aftale at man sætter en film på og bare råhygger. Når nu i har så få muligheder så må i jo få det meste ud af de timer i har sammen  (hvis man forstår sådan en lille en)

Anmeld

2. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Michfich skriver:

Ja, så er det måske lidt for hverdags-agtigt med frokost/morgenmad. 

En kage er jo altid en god idé  Så kan man også aftale at man sætter en film på og bare råhygger. Når nu i har så få muligheder så må i jo få det meste ud af de timer i har sammen  (hvis man forstår sådan en lille en)

Hehe, ja, god idé

Anmeld

2. februar 2015

God-mor

ES90 skriver:

Nå, de damer, er I ved at planlægge noget til valentinsdag? 

Købt en gave? Arrangeret et eller andet? 

Fooortæl 

Jeg vil så gerne finde på et eller andet i år, men manden står først op kl 14, og kører på arbejde kl 21 den dag 

Og lad nu være med at skriv at det er noget opreklameret pis. Vil virkelig gerne slippe for at høre på det, for jeg synes det er så hyggeligt med blomster, chokolade eller en lille gave

Håber på lidt inspiration

Jeg laver 2 retters menu og så køber jeg en lille gave (jeg plejer altid at få chokolade og blomster). Datteren skal være hjemme, vi arrangere ikke pasning "bare" for det  Men jeg elsker også Valentine. Det er da hyggeligt ! 

Anmeld

2. februar 2015

Louisejulia

Vi holder fødselsdag kæresten har fødselsdag på valentinsdag 

så han bliver nød til at få en gave, kage og massere af forkælelse  

Anmeld

2. februar 2015

Kay

Tja med 2 børn her hjemme tænker jeg at jeg vil handle til noget chokolade fondu og film når tøserne er puttet og ellers bare lækker mad ��

Anmeld

2. februar 2015

Sprit25

ES90 skriver:

Der er vi jo så forskellige.. Jeg synes simpelthen det er sådan en hyggelig dag. Elsker at se på f.eks facebook, at så mange får blomster, er ude at spise  eller laver et eller andet hyggeligt sammen.

Jeg synes bare kærligheden går af når man træder ind på restaurant med 1709 andre par som også sidder og hygger. Og nu hvor din mand arbejder den dag forstår jeg slet ikke det skal være den dag. Jeg ville hellere min kæreste kom med noget en tilfældig dag, fordi han elsker mig, og ikke fordi en eller anden præst blev dræbt for at vie par. Men ja guskelov for at vi forskellige. 

Jeg går nok bare mere op i pattys dag end Valentins dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.