Anonym skriver:
Jooh.. Ens sexliv burde abosolut udvikle sig igennem ens liv, men fysikken skulle helst ikke. 
Størrelsesmæssig passer vi super godt sammen, og den del håber jeg fortsætter 
Første gang man skal lære hinanden sexuelt at kende, kender man ikke hinanden voldsomt godt. Det hele er nyt og spændende, og man udforsker hinanden for at lære hinanden at kende. Men man er alene med sine følelser og tanker.
Efter en fødsel skal man lære hinanden at kende igen. Også sexuelt. Det er spændende og også lidt skræmmende, men man er i højere grad to om det, fordi man denne gang kender hinanden meget mere indgående. Hvis man kigger på det som endnu en læringsfase, har man mulighed for opleve at blive endnu tættere med sin mand.
Og ja, kroppen forandrer sig - det gør den hele livet. Her tager den så et kvantespring, men jeg tror simpelthen du tillægger størrelsen/pasformen for stor vigtighed. Jeg har også, som Modesty beskriver, oplevet at min skede er blevet langt mere følsom, så det betyder faktisk ikke noget at min skede ikke er helt så stram i dag, for sex er blevet 100 gange mere fantastisk på alle måder. Min mand og jeg er gået fra at være kærester, til at være den symbiose man bliver når man bliver forældre. Også sexuelt 
Anmeld