Hvis jeg kunne se fremtiden, så..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

migxher

Anonym skriver:

Når jeg bliver færdig som finansøkonom til sommer er jeg dagpengeberettiget, og derved også berettiget til barselsdagpenge  

Så det kunne næsten ikke være bedre planlagt 

Ah, jamen det lyder da godt, så giver det da lidt luft i økonomien, mens du er på barsen i det mindste. Så kan i jo evt spare op der, så i har lidt at tage af til sjov og ballade når du så igen skal på SU (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Det med sex frygter jeg meget, da flere har sagt at det forandre sig. Kan jo være at mit underliv udvider sig eller lign. 

Vores økonomi har på nuværende tidspunkt et rådighedsbeløb på 7000 kr. Vi har valgt at sætte 4000 kr ind på en opsparing til barnedåb mm og leve for de resterende 3000 kr.

Men heldigvis hjælper det en del når jeg kommer på barseldagpenge til juni 

Det kommer det sikkert til at gøre.

Men det er ikke ensbetydende med at sex'en bliver dårligere. Min mand og jeg har aldrig haft et bedre sexliv end vi har nu - 7 år efter vi mødte hinanden og 3 år efter vi fik vores søn.

Undskyld hvis jeg lyder meget kritisk - men din holdning virker en anelse umoden på mig. Livet er langt, og vi gør os hele tiden nye erfaringer og vokser som mennesker. Der er opture og nedture og opture igen.

Og lad mig lige minde dig om at kvindens libido peaker cirka midt i trediverne. 

Så lad nu være med at tage sorgerne på forskud.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Sex forandrer sig. Det er lidt som at starte helt forfra igen. Men det betyder ikke at det er til det værre

Hehe. Nej, det er selvfølgelig rigtig. 

Men ville ikke ændre det mindste ved vores sexliv. Han er uden tvivl det perfekte match for mig på alle måder 

Men vi må tage det som det kommer. Hvis det kræver træning eller andet, så må jeg gøre det. 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Det kommer det sikkert til at gøre.

Men det er ikke ensbetydende med at sex'en bliver dårligere. Min mand og jeg har aldrig haft et bedre sexliv end vi har nu - 7 år efter vi mødte hinanden og 3 år efter vi fik vores søn.

Undskyld hvis jeg lyder meget kritisk - men din holdning virker en anelse umoden på mig. Livet er langt, og vi gør os hele tiden nye erfaringer og vokser som mennesker. Der er opture og nedture og opture igen.

Og lad mig lige minde dig om at kvindens libido peaker cirka midt i trediverne. 

Så lad nu være med at tage sorgerne på forskud.

Lyder fantastisk. Vi har kun kendt hinanden i 5 år, så har måske lidt at se frem til  

Umoden? Hvordan tænker du? Som jeg skrev tidligere så var jeg vidst lidt sortseer da jeg oprettede oplægget, men vil absolut ikke mene jeg er umoden. 

Men du har ret i at man ikke skal tage sorgerne på forskud. Det bliver man bare træt af 

Anmeld

31. januar 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hehe. Nej, det er selvfølgelig rigtig. 

Men ville ikke ændre det mindste ved vores sexliv. Han er uden tvivl det perfekte match for mig på alle måder 

Men vi må tage det som det kommer. Hvis det kræver træning eller andet, så må jeg gøre det. 

Vil det sige at du tænker på jeres sexliv som en statisk ting? Bør det ikke være noget der udvikler sig hele livet igennem?

Jeg er enig med Modesty - sex efter man har fået barn behøver bestemt ikke blive kedeligt og trist.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Vil det sige at du tænker på jeres sexliv som en statisk ting? Bør det ikke være noget der udvikler sig hele livet igennem?

Jeg er enig med Modesty - sex efter man har fået barn behøver bestemt ikke blive kedeligt og trist.

Jooh.. Ens sexliv burde abosolut udvikle sig igennem ens liv, men fysikken skulle helst ikke. 

Størrelsesmæssig passer vi super godt sammen, og den del håber jeg fortsætter 

Anmeld

31. januar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Jooh.. Ens sexliv burde abosolut udvikle sig igennem ens liv, men fysikken skulle helst ikke. 

Jeg tror det ville være løgn hvis en kvinde der har født fortalte hun slet ikke var blever udvidet - men der kan jo laves en masse knibeøvelser. Kroppen forandrer sig i en graviditet og ved en fødsel, og ja det gør den også bare fordi vi bliver ældre 

Er sikker på I nok skal få et skønt sex liv igen, men det kan da være det tager lidt tid. Og måske også et sexliv der er på en anden måde.

Anmeld

31. januar 2015

modesty

Du kommer til at ændre dig dernede. Til gengæld oplever mange kvinder øget følsomhed i skeden efter en fødsel.

Men du kan jo gøre en masse ved at holde muskulaturen i form dernede. Så hvis du ikke allerede laver knibeøvelser, er det bare om at komme i gang. Ikke bare for sexlivet, men det vil også gavne dig under selve fødslen og hjælpe dig med at komme dig hurtigere efterfølgende.

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg tror det ville være løgn hvis en kvinde der har født fortalte hun slet ikke var blever udvidet - men der kan jo laves en masse knibeøvelser. Kroppen forandrer sig i en graviditet og ved en fødsel, og ja det gør den også bare fordi vi bliver ældre 

Er sikker på I nok skal få et skønt sex liv igen, men det kan da være det tager lidt tid. Og måske også et sexliv der er på en anden måde.

Hehe. Ja, det tror jeg du har ret i. 

Måske er det også bare frygten for det uventede og anderledes, der ramte mig lidt. Men det kan man jo ikke undgå. Man bliver ældre, og ting vil altid forandre sig. Men det at få børn er nok en af de største forandringer man oplever igennem en livstid 

Anmeld

31. januar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du kommer til at ændre dig dernede. Til gengæld oplever mange kvinder øget følsomhed i skeden efter en fødsel.

Men du kan jo gøre en masse ved at holde muskulaturen i form dernede. Så hvis du ikke allerede laver knibeøvelser, er det bare om at komme i gang. Ikke bare for sexlivet, men det vil også gavne dig under selve fødslen og hjælpe dig med at komme dig hurtigere efterfølgende.

Uhh.. Det vil jeg absolut se frem til 

Det vidstecjeg faktisk ikke. Så skal jeg bare igang med en omgang knibeøvelser  . 

Mange tak for rådet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.