Ja, hvis jeg kunne have set fremtiden, så ville jeg have valgt anderledes..
Sidder jeg ser Ellie Gouldings musikvideo til Fifty Shades of Grey, og savner mig og min kærestes forhold som det var før.
Jeg er 22+ og har ikke haft ordentlig sex med min kæreste siden begyndelsen af min graviditet. Har forsøgt flere gang med glidecreme og alt muligt men det gør simpelthen så ondt. Føles som at kradse i et åbnet sår. 
Efter jeg blev gravid blev min kæreste fyret, hvilket gjorde at vi gik fra livet som konger til et liv hvor vi er nødt til at vende hver øre for at få råd til udstyr, barnedåb mm.
Jeg er studerende og min kæreste har valgt at starte studie efter sommerferien.
Så nu kan vi se frem til en del år med SU, hvilket også gjorde at jeg kiggede på min kæreste under aftensmaden og sagde ligeud:
"Havde jeg kunne se fremtiden dengang, så havde vi ventet med at få barn til en af os var færdige med at studere"
En sætning som jeg aldrig havde ventet skulle ramme min læber.
Jeg har altid ville give mine børn en solid opvækst hvor man ikke behøvede at spare på fritidsaktiviteter og andre ting pga. økonomien.
Tror ærlig talt jeg frygter at vi ikke bliver det samme igen.
Vi havde et forhold fyldt med kærlighed, passion og følelser, og når jeg ser scenerne fra Fifty Shades of Grey kan jeg se mig og min kæreste for mig. Vi kunne danse i vores stue til kærligheds musik og bruge en hel dag i vores gågade på forkælelse og shopping.
Bliver vi nogensinde normale igen? - Hvordan forandrede jeres forhold efter jeres første barn?
Det er jo to meget forskellige ting du snakker om.
At sex bliver besværliggjort under graviditeten grundet fysiske gener er jo et forbigående problem. Så hvorfor skulle det ikke blive bedre efter graviditeten?