kæresten snorker - hvad virker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Mor1986

MKBP skriver:

Min kæreste og jeg sover heller ikke sammen, grundet hans snorken ! Og indtil han gider gøre noget aktivt for at afhjælpe det, - ja så forbliver det sådan :-)

//Mette

Sådan har jeg det også. Men er mødt af mange der synes vi er underlige. De har bare ikke oplevet hvor stort et problem det faktisk kan være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor1986 skriver:

Sådan har jeg det også. Men er mødt af mange der synes vi er underlige. De har bare ikke oplevet hvor stort et problem det faktisk kan være 

Åhh ja - vi får også mange kommentarer med på vejen, men efterhånden går det mig ikke på. Det er sådan det fungerer bedst for os og hvem har egentlig bestemt at mand og kone SKAL sove sammen ?? Man sover jo bare... Alt andet, kan godt praktiseres i andre rum, end soveværelset ;-) Synes egentlig det er pudsigt, at der er mange der har travlt med at ungerne skal sove for sig selv, mens mand og kone ikke kan sove selv - hvis du forstår...- for mig er det mest naturligt at sove med mine børn... Hmm...- måske jeg bare er mærkelig, men det er altså sådan jeg har det :-D Og jeg kan rent faktisk godt li' min kæreste :-)

//Mette

Anmeld

23. januar 2015

Mor1986

MKBP skriver:

Åhh ja - vi får også mange kommentarer med på vejen, men efterhånden går det mig ikke på. Det er sådan det fungerer bedst for os og hvem har egentlig bestemt at mand og kone SKAL sove sammen ?? Man sover jo bare... Alt andet, kan godt praktiseres i andre rum, end soveværelset ;-) Synes egentlig det er pudsigt, at der er mange der har travlt med at ungerne skal sove for sig selv, mens mand og kone ikke kan sove selv - hvis du forstår...- for mig er det mest naturligt at sove med mine børn... Hmm...- måske jeg bare er mærkelig, men det er altså sådan jeg har det :-D Og jeg kan rent faktisk godt li' min kæreste :-)

//Mette

Jeg kan faktisk godt følge dig. Vores datter har aldrig gidet sove ved os. Men de her dage hun er syg sover hun inde ved mig og jeh elsker det. Jeg kunne godt sove sammen med hende frem for min mand

det gør jo ikke nogen til dårlige mennesker fordi de ikke sover sammen. Jeg ser det mere som at man tager hensyn til hinanden så begge kan få en god natte søvn. Og mon ikke der nok skal komme flere børn til selv om man ikke sover sammen de kommer i hvert fald ikke når man bare sover

Anmeld

23. januar 2015

Maipo

fo82 skriver:

Formstøbte sovepropper - tro mig - de virker :-) især hvis du holder op med at "søge" efter lyden... 

Har jeg også rigtig god erfaring med. 

Anmeld

24. januar 2015

esiuol22

debbie19 skriver:

vil lige tilføje min kæreste snorker også rigtig meget og om dagen piver han ud af næsen hvilket irretere mig grænseløst 

og vores kat snorker også ekstremt ... men okay jeg snakker og går i søvne 

Det lyder som en helt fest i har jer om natten håber i er udhvilet efter natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.