kæresten snorker - hvad virker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.187 visninger
24 svar
11 synes godt om
23. januar 2015

tullemortilsnart2

kan simpelthen ikke falde i søvn fordi min kæreste snorker! stopper ørerne med vat, men hjælper sgu ikke synes bare det er trist vi skal sove i hvert vores rum..

nogen der har erfaringer med alle de ting man kan købe på apotektet - eller er det bare fis i en hornlygte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

debbie19

ved ikke om det virker men denne her måske http://www.sweetdeal.dk/deal/products/faravahar-ltd-silence-sleeper-anti-snorke-armbaand-products-1

Anmeld

23. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har kærsten brugt en næsespray, og den gjorde en kæmpe forskel. Eneste problem er at når han har brugt den i en periode, får han ondt i næsen, og er nød til at holde en pause. Vh stine

Anmeld

23. januar 2015

serinasmor

her hjælper det at kysse ham på kinden 

Har venner hvor det hjælper at fortælle dem at de snorker og en en enkelt hvor det hjalp en overgang at sige en lyd med tungen som til en hest 

- Det var en underholdende middagssamtale 

Har desværre ingen erfaring med købte produkter 

Anmeld

23. januar 2015

CaWi

Her skal han bare ligge sig om på siden og ligge på en bestemt måde, så stopper han. 

Ved man kan få plastre på apoteket, der skulle udvide luftvejene i næsen. 

Men snorker han gennem munden som min, så hjælper de jo selvfølgelig ikke

Anmeld

23. januar 2015

Mor1986

Min mand snorker også. Og jeg har prøvet at skubbe til ham men han snorker lige meget hvordan han ligger. Han har dog ikke taget sig sammen til at prøve de ting man kan købe. 

En overgang brugte jeg ørepropper. Jeg kunne hører hans snorken men ikke vores datter.

jeg har simpelthen valgt at vi ikke skal sove sammen. Jeg gider ikke have min natte søvn ødelagt pga hans snorken  

jeg savner ikke at vi sovet sammen men hans snorken har næsten fra start af ødelagt min søvn. Vi har været sammen i ni år i år. 

Anmeld

23. januar 2015

tullemortilsnart2

ligemeget om jeg vækker ham, dasker til ham eller ber ham vende sig, virker det ikke.. selv når han sover i et andet rum kan jeg nogen gange høre ham! 

han har været nede og købe nogle plastre til næsen - er lidt skeptisk for om det overhovedet har en effekt.. men nu må vi jo se  

Anmeld

23. januar 2015

Troldemommi

Hold ham for næsen, men ikke hårdt og hvis du kan, skub ham om så han ligger på siden. 

Monica 

Anmeld

23. januar 2015

fo82

Formstøbte sovepropper - tro mig - de virker :-) især hvis du holder op med at "søge" efter lyden... 

Anmeld

23. januar 2015

tullemortilsnart2

fo82 skriver:

Formstøbte sovepropper - tro mig - de virker :-) især hvis du holder op med at "søge" efter lyden... 

nogen man kan få på apoteket?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.