kæresten snorker - hvad virker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

xStinepigen

Her hjemme er det mig der snorker, og når min kæreste har altid brokket sig i starten, så jeg vågnede hver gang jeg faldt i søvn fordi jeg var aå bevidst om Lin snorken, det gav mig faktisk mange års søvnproblemer. Det eneste der har hjulpet er at vende sig til det. Min kæreste er selv begyndt at snorke nu, i starten kunne jeg ikkensove for det, nu kan jeg næsten ikke sove uden fordi jeg har vendt mig til den lyd når jeg skal sove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

fo82

lottelabs skriver:

nogen man kan få på apoteket?  

Nope - der skal du forbi et Hørecenter. Der bliver taget aftryk af dine øregange og så bliver proppen produceret specielt til dig. Det gør at den lukker mere tæt, og derfor lukker bedre af... Hvis du er smart får du lavet en test af din hørelse med det samme (det er som regel gratis) - du kan være støjfølsom.... 

Anmeld

23. januar 2015

Ønsker mig en baby

Min mand bliver skubbet om på siden...

han snakker også i søvne og har sagt til mig en gang, hvor jeg sagde til ham han snorkede "ja men du kan jo li det" 

Anmeld

23. januar 2015

fo82

Ønsker mig en baby skriver:

han snakker også i søvne og har sagt til mig en gang, hvor jeg sagde til ham han snorkede "ja men du kan jo li det" 

Haaaaaaaaahahahahahahahahaha

Anmeld

23. januar 2015

tullemortilsnart2

Ønsker mig en baby skriver:

haha

Anmeld

23. januar 2015

BinaMor

min husbond snorker men lider af søvnapnø og har derfor en maskine. det gør ham så dæjli stille

Anmeld

23. januar 2015

debbie19

vil lige tilføje min kæreste snorker også rigtig meget og om dagen piver han ud af næsen hvilket irretere mig grænseløst 

og vores kat snorker også ekstremt ... men okay jeg snakker og går i søvne 

Anmeld

23. januar 2015

Filuca

lottelabs skriver:

kan simpelthen ikke falde i søvn fordi min kæreste snorker! stopper ørerne med vat, men hjælper sgu ikke synes bare det er trist vi skal sove i hvert vores rum..

nogen der har erfaringer med alle de ting man kan købe på apotektet - eller er det bare fis i en hornlygte??

Min kæreste snorker også (eller også piber hans næse, eller også siger han en irriterende lyd med munden - der er meget i vejen), det har virkelig været ved at drive mig til vanvid! Men nu har jeg vænnet mig til at sove med ørepropper lavet af silikone, så de former sig efter ens øregang - de virker.

Man kan købe nogle i enkeltstyks i Matas til 25 kr, men synes de virker for store til mine ører, så det gør ondt at have dem i, så er i stedet begyndt at købe nogle fra en tysk apotekshjemmeside, der også sender til Danmark, de er helt perfekte

https://www.apo-rot.dk/detaljer/wellnoise-ohrenstopfen-silikon-blau-blister/3185431.html?_searchkeyword=ohrenstopfen+blau 

Anmeld

23. januar 2015

Mamacita til 2 piger

Herhjemme var det mig der snorkede!  Faktisk så meget at jeg selv vågnede af det!!

Jeg var forbi øre, næse, hals lægen og der fandt de ud af at jeg havde børnepolypper. Altså for meget lymfevæv i næsesvælg. Fik det fjernet  på sygehuset ved operation (Man udskrives samme dag). Så nu snorker jeg kun hvis jeg er snottet - eller som nu højgravid! 

Anmeld

23. januar 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor1986 skriver:

Min mand snorker også. Og jeg har prøvet at skubbe til ham men han snorker lige meget hvordan han ligger. Han har dog ikke taget sig sammen til at prøve de ting man kan købe. 

En overgang brugte jeg ørepropper. Jeg kunne hører hans snorken men ikke vores datter.

jeg har simpelthen valgt at vi ikke skal sove sammen. Jeg gider ikke have min natte søvn ødelagt pga hans snorken  

jeg savner ikke at vi sovet sammen men hans snorken har næsten fra start af ødelagt min søvn. Vi har været sammen i ni år i år. 

Min kæreste og jeg sover heller ikke sammen, grundet hans snorken ! Og indtil han gider gøre noget aktivt for at afhjælpe det, - ja så forbliver det sådan :-)

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.