Kan ikke forlade ham, selvom det er det jeg vil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Tazling

God-mor skriver:

Ligefrem det værste man kan gøre? Kan du ikke komme på andre ting som er værre? Utroskab er ikke altid li' ' med jordens undergang i et parforhold. I øvrigt tror jeg ikke utroskab altid handler om, at den utro part ikke elsker sin partner. Der kan være så mange andre ting der spiller ind!

Jeg syntes det er mere synd for deres fælles barn, hvis de går fra hinanden, hvis de begge elsker hinanden og gerne vil kæmpe for deres kærlighed og en fremtid sammen. 

Delte meninger ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

God-mor

Tazling skriver:

Delte meninger ;-)

Ja tak. 

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen!

Tusind tak for alle jeres svar og råd.. Jeg har tænk lidt over sagerne, og tror at jeg vil forslå min mand at vi går til noget parterapi. Siger til ham at hvis han ikke går med til det, går jeg fra ham! Men tror at han er med på ideen med det samme, da han som sagt gøre alt for at tilfredsstille mig. Så tager vi det derfra.

Anmeld

22. januar 2015

Tazling

God-mor skriver:

Ja tak. 

Super.

Anmeld

22. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle sammen!

Tusind tak for alle jeres svar og råd.. Jeg har tænk lidt over sagerne, og tror at jeg vil forslå min mand at vi går til noget parterapi. Siger til ham at hvis han ikke går med til det, går jeg fra ham! Men tror at han er med på ideen med det samme, da han som sagt gøre alt for at tilfredsstille mig. Så tager vi det derfra.

Det lyder som en god start. Rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.