Har du/i fjernsyn i soveværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

Signe-bine

Ja, men det bliver kun brugt til at se fodbold på, hvis jeg ser noget andet i stuen. Men for det meste ser vi begge bare fodbold kampen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nej, det har jeg ikke, men nogle gange tager jeg min tablet med i seng og ser film på den. Men det er godt nok sjældent.

I weekenden er tabletten dog altid med oppe i soveværelset, da ungerne ser lidt tv på det, mens jeg snoozer lidt længere 

Anmeld

20. januar 2015

Krydserfingre

Ja! Vi elsker det. Så skal man ikke skændes om hvilket program man skal se, hvis man er syg har man underholdning, hvis man tager en vi-bliver-i-sengen-dag, tømmermænd osv osv.. Hver aften går vi samtidig i seng også ser vi 1-2 afsnit af den serie vi er i gang med. Hyggelig måde at slutte dagen af på i fællesskab  

Anmeld

20. januar 2015

Louisejulia

Jeps vi har... Men det bliver brugt meget sjældent... Vi ser mest fjernsyn i stuen og ikke i soveværelset selvom vi har det derinde  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej det har vi ikke og det er et bevidst fravalg. Man kommer nemt til at dele sig op f.eks. hvis min kæreste ser fodbold ville jeg sikkert smutte i soveværelset og se noget andet. 

Men det er jo langt hyggeligere at jeg sidder ved siden af og er på baby.dk eller laver noget andet for så får man stadig talt sammen selvom han ser fodbold. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.