Har du/i fjernsyn i soveværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det har vi og jeg ELSKER det. Min mand ser rigtig meget sport, så jeg synes det er fedt jeg kan gå i soveværelset og se det jeg har lyst til.

Så ja, det er et helt bevidst valg, at vi har valgt, at have tv i soveværelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

mpr

Ja, selvom det burde vi nok ikke :p Men vi synes det er meget hyggeligt lige at ligge og se noget stand up eller et afsnit fra en serie inden vi skal sove  

Men det kan jo så have den dårlige effekt at vi ender med at være lidt for længe oppe

Anmeld

20. januar 2015

Stumpen

Jep det har vi 

Anmeld

20. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det har vi, men det har ik været tændt de sidste 2 1/2 år.

Har flere gange prøvet på at overtale kærsten til at vi sku af med det, da det er sådan et kæmpe stort gammelt skrumme, der bare fylder helt vildt. Vh stine

Anmeld

20. januar 2015

Carina:-)

Ja og elsker at ligge og se en film inden vi skal sove. 

Anmeld

20. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nej det har vi ikke. Vi har pt "børneværelse" i soveværelset da der kun et et ekstra værelse i lejligheden. Men det kan godt være på et tidspunkt at der kunne komme et tv i soveværelset. Det ville ikke forstyrre søvn eller forstyrre parforholdet for vi ser generelt ikke meget tv. Men det ville måske være rart at man kunne se 2 forskellige ting på samme tid. Og vi er helt enige om at børnene skal ikke have det på deres værelser! Så derfor kunne der jo være et i vores soveværelse.

jeg er selv vokset op med at vores gamle tv kom ind i soveværelset (min mors og papdatter) når vi fik et nyt. Bare fordi det ville være synd at smide det ud. Jeg tror lidt min mand har det på samme måde. Jeg er egentlig ligeglad(især fordi jeg ved det ikke vil blive brugt særlig meget).

har du?

Anmeld

20. januar 2015

EAF

Troldemommi skriver:

Jeg er bare nysgerrig 

Nej, det nedlagde jeg veto imod at vi fik. Manden var dog enig - he he så det har vi kun i stuen 

Anmeld

20. januar 2015

Mama85

Troldemommi skriver:

Jeg er bare nysgerrig 

Nope, har haft..indtil at det gik op for mig at det ikke hører ind til et soveværelse 

Anmeld

20. januar 2015

Kay

Vi har haft da vi havde soveværelse, så rykkede vi i stuen og der er jo tv og nu efter vi er flyttet står det uden at være sat til og vi ved ikke rigtig om vi skal eller ej...  det skal bores op og hænge hvis vi skal havde det er

Anmeld

20. januar 2015

lille-fisen

Vi har fjernsyn i soveværelset og ærligt talt ikke med min gode vilje  - MEN vi har kun netflix på det, så vi bruger der kun når vi vil se en film sammen i sengen om aftenen. Hader det der med at flimmeren kører fordi en gerne vil se tv mend en anden gerne vil sove. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.