Har du/i fjernsyn i soveværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

Kløver

Troldemommi skriver:

Jeg er bare nysgerrig 

Vi har et men bruger det faktisk aldrig, og har ikke alm kanaler på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

majba

Ja, det har jeg. Men af det simple grund at jeg kun bor på et værelse  når jeg engang får en lejlighed med et soveværelse, så tror jeg ikke at jeg får et fjernsyn i soveværelset 

Anmeld

20. januar 2015

WilliamDSTN

Troldemommi skriver:

Jeg er bare nysgerrig 

vi har ikk tv kanaler lige pt, så vi har solgt vores tv fra soveværelset men kunne godt tænke mig et andet når vi flytter her til marts

Anmeld

20. januar 2015

Chevro

Jeps det har vi! :-) Både fordi det er rart at man kan se noget uden at den anden skal blande sig  Men om morgenen er det super hyggeligt når sønnen kommer ind og lige smider sig, så kan vi lige putte lidt ekstra i weekenden (:

og så er det rart de dage man har mange smerter osv. At indstille sengen så man ligger perfekt, og se en god film eller vi de dage jeg har ondt, lægger os derind og ser det program vi gerne vil se - sammen :-)

pointen i ikke at have et tv i soveværelset kan jeg godt se - men for os er det andet bare bedre (: 

Anmeld

20. januar 2015

Røverdatter

Nej. Har ingen TV overhovedet. Gider det ikke. Følger nyheder på computer (aviserne) og ser film på computer - men aldrig i sengen  ser bedst film i min lækre bløde se-film-stol 

Anmeld

20. januar 2015

mulleh

Nej desværre ikke og jeg savner det sindssygt meget �� især når kæresten gerne vil se noget som jeg ikke gider se. Og når man er syg, så man ikke behøver flytte alt for meget på sig. 

Anmeld

20. januar 2015

Clisolka

Jeg har stemt blankt, for jeg kan ikke lige finde ud af svaret 

Vi bor kun i en 2 vær., så ungerne har overtaget vores soveværelse. Vi sover så i stuen, hvor selvfølgelig vores tv står 

Anmeld

20. januar 2015

MT86

Vi har. Og det er tændt når vi skal sove, ellers kan jeg ikke sove, da jeg lider af tinitus (meget slemt) og har jeg de hjælpemidler til tinitus skal jeg på wc 3000000 gange om natten da det er et vandfald jeg skulle lytte til!! Det er slukket når vi har "mand/kone tid"  

men når så vi skal Dove bliver det tændt ellers er min næste dag fuldstændig ødelagt!!

Anmeld

20. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeps det har vi.

For det første lider jeg af fibromyalgi, og de få dage jeg har, hvor jeg dårligt kan gå, er det rart at kunne se lidt tv i sengen. Dernæst så syntes både manden og jeg det er rart at puttevunder dynen sammen med en god film indimellem

Anmeld

20. januar 2015

A&F

Nej ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.