Spøger det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

CGTN

Jeg tror på spøgelser osv, men ikke, at de kan gøre os noget...

1.  Da jeg var omkring de 14-15 år gammel havde jeg en veninde hvis forældre gav os unge mennesker et rum over deres garage vi kunne være i hvis vi ville... Da der blev malet deroppe havde de på den ene væg (den op til min venindes værelse) bare smidt malingen op på, sat hænder på og bare pjattet med alle mulige farver... Efter et par uger så veninden og jeg, at der stod én af vores kammeraters navn på væggen og han havde slet ikke været med til og male deroppe. Hun fortalte, at når hun sov mærkede hun tit en kold vind henover sig, selvom vinduet var lukket, men det værste var en dag vi sad i det her rum i garagen og ventede på de andre, at det lige pludselig bankede på væggen, vi vidste der ikke var andre af familien hjemme og ville gå ind for og se om de andre var der, men istedet fik vi os en forskrækkelse, for enden af trappen stod der en lille pige og græd... Vi var så bange vi ikke turde gå ned ad trappen og da de andre endelig kom skulle vi ikke være derude mere og var der absolut kun når vi ikke skulle være alene....

2. Jeg havde en anden veninde der var meget syg og vi var meget tæt i de ti år jeg kendte hende, så gode veninder, at hendes kæreste aldrig behøvede og ringe til mig når hun var blevet indlagt, for jeg kunne mærke det, men da hun så døde havde jeg hængt et billede af hende op på væggen og en dag jeg gik og gjorde rent, fordi hendes enkemand skulle komme til kaffe faldt billedet pludselig ned og selvom jeg hængte det op igen faldt det ned igen tre gange efter, da opgav jeg og lagde det ind i skabet, for tænkte det nok var fordi hun ikke ville have det hang der når han skulle komme... Jeg fornemmede hende tit oppe i min lejlighed og synes det var rart, så var ret bedrøvet da jeg skulle flytte sammen med min kæreste, for så ville hun nok blive deroppe, men hun tog sq med mig herhen og min kæreste der ikke tror på sådan noget er vågnet mindst to gange ved, at hun har stået ved siden af ham og betragtet ham.

Men efter jeg er blevet gravid har jeg mistet fornemmelsen, så tror bare hun ville tjekke om jeg havde det godt og om min nye fyr var okay

Idag er jeg ikke bange for dem, men synes det var hyggeligt og have min veninde her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.