Spøger det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2009

Rasmine

Tror sq ikke jeg kan få den byttet. Købte den for nogle af min konfirmationspenge for 9 år siden..

Oooohhh.........
Na, det kan jeg godt se.

Who knows, måske er det en fejl i maskinen, måske er det et spøgelse.

Hvorfor skulle spøgelser ikke eksistere egentlig?

Mette - som tror der findes mere mellem himmel og jord, end vi lige går og tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Mikkelmusen

Ja jeg tror til dels på det. Men elektronik kan altså også blive "for gammelt"... Vi have engang et rigtig gammelt fjernsyn der tændte når man gik forbi det....

Anmeld

27. august 2009

FrkT

Mebach skriver:

Oooohhh.........
Na, det kan jeg godt se.

Who knows, måske er det en fejl i maskinen, måske er det et spøgelse.

Hvorfor skulle spøgelser ikke eksistere egentlig?

Mette - som tror der findes mere mellem himmel og jord, end vi lige går og tror

Jamen det tror jeg også fuldt og fast på, tror på at der findes rigtig meget vi ikke aner. Men det er en ting at tro på det, det er en anden ting rent faktisk MÅSKE at mærke det selv...

Anmeld

27. august 2009

FrkT

Mikkelmusen skriver:

Ja jeg tror til dels på det. Men elektronik kan altså også blive "for gammelt"... Vi have engang et rigtig gammelt fjernsyn der tændte når man gik forbi det....

Nej hvor træls!
Ja, det kan også være det er det... det er svært at vide! Hehe

Anmeld

27. august 2009

Sweet1978

Som jeg altid svarer jeg tror ikke på noget specifikt, spøgerlser, gud, genopstandelse mm. men jeg tror på der foregår mere mellem himmel og jord end vi er istand til at forstå.

Anmeld

28. august 2009

finkedinke

FrkT skriver:

Jeg er meget nysgerrig, efter vi flere gange har oplevet en meget underlig ting/hændelse herhjemme.

Tror I på spøgelser?? Eller andre væsner, som vi ikke kan se??

Nu har vi inden for de sidste 3-4 måneder flere gange oplevet den samme ting. Det er virkelig uhyggeligt synes jeg.

Men vi er som regel gået i seng, og enten ligger vi i sengen og ser fjernsyn når det sker, eller også ligger vi og sover. Igen i nat oplevede jeg det mens jeg lå og sov (vågnede ved det).
Det der sker er; vi har en boomblaster (stor ghettoblaster) stående i køkkenet. Stikket sidder altid i, og er tændt på stikkontakten, men anlægget er altså slukket (på tænd/sluk-knappen på anlægget). Og så pludselig går radion i gang, som om der er nogen der er tændt for den, og så kommer der høj tale/musik fra radioen, og ingen af os har været derude. Lige pludselig er den bare tændt! Har kun oplevet at det sker sent om aftenen eller om natten, og kun når vi er gået i seng, og enten ser fjernsyn eller sover. Synes virkelig det er uhyggeligt, og ved ikke helt hvad jeg skal tro om det. Det er nok sket 6-7 gange inden for de sidste 3-4 måneder, og jeg bliver lige ræd hver gang! Næsten mere og mere for hver gang.

Hvad tror/tænker I??

Gennem tiden har vi haft et par styker legetøj der gik i gang når der blev tændt for en kontakt et andet sted i huset. Jeg ved ikke hvordan det kan lade sig gøre, min kloge mand har har fortalt mig noget med elektromagnetiske felter osv men det går over min forstand

Kan det ikke bare være en løs forbindelse i radioen? Træk stikket ud når i går i seng. Herhjemme tager vi batterierne ud på det legetøj der driller når vi er blevet trætte af det.

Jeg tror ikke på spøgelser, men jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord.

Anmeld

28. august 2009

Tynen

Jeg tror på spøgelser, men jeg ved ikke om jeg gør når det er i sammenhæng med noget eletronik der går i gang af sig selv

Prøvede noget lignende med vores fjernsyn i soveværelset.
Vi vågnede et par gange ved at det tændte af sig selv om natten (Aldrig om dagen) selvom vi havde slukket det et par timer forinden.
Det var min konfirmationsgave, så er ret sikker på at det bare var ved at blive slidt op.
Vi skiftede i hvert fald fjernsynet ud (Turde næsten ikke sove til sidst) og der har ikke været noget siden.

Desuden har vi haft en radio der pludselig kunne finde på at skrue op uden nogen af os rørte den.
Den sendte vi til reparation og fik en ny..
Der har heller ikke været noget med den nye .. Endnu

Anmeld

28. august 2009

LotteGabriella

FrkT skriver:

Jeg er meget nysgerrig, efter vi flere gange har oplevet en meget underlig ting/hændelse herhjemme.

Tror I på spøgelser?? Eller andre væsner, som vi ikke kan se??

Nu har vi inden for de sidste 3-4 måneder flere gange oplevet den samme ting. Det er virkelig uhyggeligt synes jeg.

Men vi er som regel gået i seng, og enten ligger vi i sengen og ser fjernsyn når det sker, eller også ligger vi og sover. Igen i nat oplevede jeg det mens jeg lå og sov (vågnede ved det).
Det der sker er; vi har en boomblaster (stor ghettoblaster) stående i køkkenet. Stikket sidder altid i, og er tændt på stikkontakten, men anlægget er altså slukket (på tænd/sluk-knappen på anlægget). Og så pludselig går radion i gang, som om der er nogen der er tændt for den, og så kommer der høj tale/musik fra radioen, og ingen af os har været derude. Lige pludselig er den bare tændt! Har kun oplevet at det sker sent om aftenen eller om natten, og kun når vi er gået i seng, og enten ser fjernsyn eller sover. Synes virkelig det er uhyggeligt, og ved ikke helt hvad jeg skal tro om det. Det er nok sket 6-7 gange inden for de sidste 3-4 måneder, og jeg bliver lige ræd hver gang! Næsten mere og mere for hver gang.

Hvad tror/tænker I??

Jeg tror helt klart at der er mere imellem himmel og jord, end det vi kan se

Har selv oplevet en del uforklarelig ting...den værste var nok at jeg fornemmede at min oldefar ville dø....jeg sagde til min mor, sent en aften hvor vi var i byen at vi skulle ta' på hospitalet og besøge min oldefar(han var blevet indlagt med kræft) fra morgenen af, ellers ville det være for sent....vi nåede ikke på hospitalet og da kl. var lidt over 11 om formiddagen, blev vi ringet op, at han var død

Den anden ting som jeg også synes har været rigtig klam, det var at jeg altid efter min farmors død (jeg var 11 år da hun døde, og fik at vide at hun døde af en blodprop i hjertet imens hun lavede mad i køkkenet), har haft en mærkelig følelse af át der var noget galt, når jeg var i soveværelset i deres hus (mine forældre sov der altid efterfølgende, når vi var på ferie dernede).....Har aldrig rigtig kunne forklare hvorfor, men det var sådan så jeg blev helt utilpas! Mange år senere da jeg er omkring 25 år, ringer min far og spørger om jeg ikke lige kommer derud da han har noget han skal fortælle mig....jeg ta'r derud og får at vide at min farmor IKKE er død på den måde jeg havde fået at vide, men at de ville skåne mig fordi jeg var så ung! Han fortæller så at min farfar kvalte min farmor i deres seng med hendes hovedpude, da han havde fundet ud af at hun havde haft en afærre med hans bror GYYYYYYYYYYYYYYYYS...........

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Måske der skal en ny ghettoblaster til...

Anmeld

28. august 2009

6800

Der hvor vi boede før skete der mange ting og sager. der var det husspøgelset Henning.
1: min kæreste sad og skrev på msn med en kammerart med webcam tændt, kammeraten spørger så hvem det er der står bagved, min kæreste vender sig om og kigger og ser ingen, men kammeraten kan stadig se en ældre mand, den dag  i dag påstår han stadig at han ikke jokede...
2: vores lampe i stuen havde det med at slukke og tænde igen med det samme, eller også kunne det finde på at tænde når det var slukket, men blev ikke slukket igen.
3: har et par gange oplevet at vi var i kæleren, hvor der blev slukket på en stikkontakt i stuen, som slukker alt elektronik i hele stuen, og der var ikke andre i huset end os.
4: hunden har flere gange ligget og sovet, hvor den pludselig rejste sig op og kiggede ud til kælderskakten, og kravlede derefter under dynen. (de kloge siger, at dyr har sans for det.
5: volume (til computeren) knappen har drejet sig af sig selv, har en enkelt gang set det, og kunne se den drejede. 
7: har flere gange hørt trin på trappen
6: og en masse andre småting

Forklaring til kælderskaten: der boede et brødrepar, som kom op og sloges på trappen, den ene bror (som hed henning), faldt ned i kælederskakten og brækkede nakken og døde...
 Troede ikke på det inden jeg flyttede i det hus, det gør jeg nu og bor der ikke længere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.