Der hvor vi boede før skete der mange ting og sager. der var det husspøgelset Henning.
1: min kæreste sad og skrev på msn med en kammerart med webcam tændt, kammeraten spørger så hvem det er der står bagved, min kæreste vender sig om og kigger og ser ingen, men kammeraten kan stadig se en ældre mand, den dag i dag påstår han stadig at han ikke jokede...
2: vores lampe i stuen havde det med at slukke og tænde igen med det samme, eller også kunne det finde på at tænde når det var slukket, men blev ikke slukket igen.
3: har et par gange oplevet at vi var i kæleren, hvor der blev slukket på en stikkontakt i stuen, som slukker alt elektronik i hele stuen, og der var ikke andre i huset end os.
4: hunden har flere gange ligget og sovet, hvor den pludselig rejste sig op og kiggede ud til kælderskakten, og kravlede derefter under dynen. (de kloge siger, at dyr har sans for det.
5: volume (til computeren) knappen har drejet sig af sig selv, har en enkelt gang set det, og kunne se den drejede.
7: har flere gange hørt trin på trappen
6: og en masse andre småting
Forklaring til kælderskaten: der boede et brødrepar, som kom op og sloges på trappen, den ene bror (som hed henning), faldt ned i kælederskakten og brækkede nakken og døde...
Troede ikke på det inden jeg flyttede i det hus, det gør jeg nu og bor der ikke længere....
Anmeld