Spøger det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. august 2009

FrkT

Jeg er meget nysgerrig, efter vi flere gange har oplevet en meget underlig ting/hændelse herhjemme.

Tror I på spøgelser?? Eller andre væsner, som vi ikke kan se??

Nu har vi inden for de sidste 3-4 måneder flere gange oplevet den samme ting. Det er virkelig uhyggeligt synes jeg.

Men vi er som regel gået i seng, og enten ligger vi i sengen og ser fjernsyn når det sker, eller også ligger vi og sover. Igen i nat oplevede jeg det mens jeg lå og sov (vågnede ved det).
Det der sker er; vi har en boomblaster (stor ghettoblaster) stående i køkkenet. Stikket sidder altid i, og er tændt på stikkontakten, men anlægget er altså slukket (på tænd/sluk-knappen på anlægget). Og så pludselig går radion i gang, som om der er nogen der er tændt for den, og så kommer der høj tale/musik fra radioen, og ingen af os har været derude. Lige pludselig er den bare tændt! Har kun oplevet at det sker sent om aftenen eller om natten, og kun når vi er gået i seng, og enten ser fjernsyn eller sover. Synes virkelig det er uhyggeligt, og ved ikke helt hvad jeg skal tro om det. Det er nok sket 6-7 gange inden for de sidste 3-4 måneder, og jeg bliver lige ræd hver gang! Næsten mere og mere for hver gang.

Hvad tror/tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Cris

Først og fremmest ville jeg sige ja, jeg ikke kun tro på det, men jeg ved, at der er nogle som stadig er her mellem os   Men bare rolig, de kan ikke gøre noget til os. Der er mange myther fra filmene.

Og så det med radioen, jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Det kan være rigtig mange ting. Men jeg ville faktisk kontakte en god seriøs clairvoyant/medium og få det afklaret. Det kunne være, at de kan se, hvad der sker. Eller det kunne være, at I skal bare skaffe jer en ny radio som ikke snyder

Anmeld

27. august 2009

Sujan

er du sikker på der ikke er en indbygget clocradio i???? hi hi. ej må virkelig være ubehageligt.
Ej jeg tror på at der er et eller anden. Har en farmor der var synsk.

Jeg har også oplevet nogle mærkelige ting i mine forældres hus. De har sådan en trappe der knirker en lille smule når man går op ad den. og engang imellem lyder det virkelig som om der kommer nogle op og så sidder man der og kigger på hvem der nu kommer men der er ingen.

og engang havde vi hund, men da den så ikke var der mere kunne jeg stadig vågne om natten ved lyden af hundepoter på klinkegulvet i køkkenet. Har oplevet rigtig mange spøgelses agtige ting i mine forældres hus, min mor oplever det samme. Nu har jeg selv hus og har aldrig oplevet noget, så er ikke kun fantasien der løber af med mig for så ville jeg vel også tro jeg hørte en masse ting her.

Anmeld

27. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nu ved jeg min moster og dem hade et spølgse en lille dreng der var sur på sin far , men det gik så ud over miin små kusiner, han slog dem og skubbede dem altid ned fra sofa osv til den dag min moster fik nok, og fik sådan en mand der ud som fik drengen væk men han fortalt dem en masse om den dreng

Anmeld

27. august 2009

Lise

Hvad med at trække stikket ud af stikkontakten?  Så må vi se om spøgelset også kan sætte det i inden det skal høre musik?

Slukker det forresten selv for radioen igen? Eller må i op og gøre det?

Anmeld

27. august 2009

Lise

ungmor92 skriver:

nu ved jeg min moster og dem hade et spølgse en lille dreng der var sur på sin far , men det gik så ud over miin små kusiner, han slog dem og skubbede dem altid ned fra sofa osv til den dag min moster fik nok, og fik sådan en mand der ud som fik drengen væk men han fortalt dem en masse om den dreng

Altså, det var et spøgelse der skubbede kusinerne ned af sofaerne??? Og det slog også??? Ikke et rart et af slagsen da...

Anmeld

27. august 2009

FrkT

Lise skriver:

Hvad med at trække stikket ud af stikkontakten?  Så må vi se om spøgelset også kan sætte det i inden det skal høre musik?

Slukker det forresten selv for radioen igen? Eller må i op og gøre det?

Det har vi gjort, men ligeså snart vi glemmer at tage stikket ud (hvis vi fx har hørt radio om dagen), så er det at vi kan risikere at det sker. Mega spooky!

Og nej, der bliver ikke slukket, jeg står altid op og slukker, men tør sq næsten ikke gå ud i køkkenet når det er

Anmeld

27. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Lise skriver:

Altså, det var et spøgelse der skubbede kusinerne ned af sofaerne??? Og det slog også??? Ikke et rart et af slagsen da...

ja, den dreng tog mine små kusiner som sin far og de var uvenner, så det gik ud over dem, ham manden fortalt om hvordan drengen var døden osv ,

Anmeld

27. august 2009

Rasmine

Håber du har gemt bonen?
Det er da vist en bytter.

Men JA, jeg tror på spøgelser.

Anmeld

27. august 2009

FrkT

Mebach skriver:

Håber du har gemt bonen?
Det er da vist en bytter.

Men JA, jeg tror på spøgelser.

Tror sq ikke jeg kan få den byttet. Købte den for nogle af min konfirmationspenge for 9 år siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.