Jeg er meget nysgerrig, efter vi flere gange har oplevet en meget underlig ting/hændelse herhjemme.
Tror I på spøgelser?? Eller andre væsner, som vi ikke kan se??
Nu har vi inden for de sidste 3-4 måneder flere gange oplevet den samme ting. Det er virkelig uhyggeligt synes jeg.
Men vi er som regel gået i seng, og enten ligger vi i sengen og ser fjernsyn når det sker, eller også ligger vi og sover. Igen i nat oplevede jeg det mens jeg lå og sov (vågnede ved det).
Det der sker er; vi har en boomblaster (stor ghettoblaster) stående i køkkenet. Stikket sidder altid i, og er tændt på stikkontakten, men anlægget er altså slukket (på tænd/sluk-knappen på anlægget). Og så pludselig går radion i gang, som om der er nogen der er tændt for den, og så kommer der høj tale/musik fra radioen, og ingen af os har været derude. Lige pludselig er den bare tændt! Har kun oplevet at det sker sent om aftenen eller om natten, og kun når vi er gået i seng, og enten ser fjernsyn eller sover. Synes virkelig det er uhyggeligt, og ved ikke helt hvad jeg skal tro om det. Det er nok sket 6-7 gange inden for de sidste 3-4 måneder, og jeg bliver lige ræd hver gang! Næsten mere og mere for hver gang.
Hvad tror/tænker I??
Anmeld