Sneakers til kjole - hot / not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Man kan sagents have sneaks på til kjoler - men synes helt klart at nogle fungerer meget bedre end andre. Så det gøres med stil.

Er helt klart med på den med helt almindelige sorte strømper.

Et par Nike Air Max ville også være rigtig fede til. De fåes i mange farver, og det kunne være fedt med nogle, som ikke var for "klassisk sporty" i looket. (A la hvide med blå striber eller ligende).

Jeg har selv et par Nike Lunar Elite Sky Hi, som er virkelig gode at gå i. De har en tyk hæl bagerst med god stødabsorbering. Jeg har selv et par sorte med gul sål. De er ret vilde, men fåes jo i mange forskellige farver. Men i helt sort kunne de også fungere godt til dit outfit. Alt efter hvad du er til - jeg synes også det kunne være cool, at vælge en mere vovet version, fx metallic 

Syntes selv det ser fedt ud med sneakers til kjoler, har Googlet lidt siden igår. Men ja der er jo lige så mange meninger som der er mennesker Hi hi. Men ja som du siger er der forskel på hvilket. Jeg er slet ikke til glimmer mm , og nok meget lidt feminin i min påklædning, så ville vælge neutral med lidt farve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg synes ikke sneakers passer til kjoler - måske meget afslappede hverdagskjoler, men ikke den type, du viser Jeg ville vælge en pæn, kort støvle eller en lille sko. Fx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3704-301.aspx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3805-249.aspx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3802-350.aspx

Disse er i mine øjne langt mere elegante (og lady-like alternativer til støvler med hæl/pumps) end kondisko til kjoler

Alternativt en neutral "sneaker":  http://www.skoringen.dk/ecco-234023-crisp_1.aspx men igen, det ville jeg ikke tage på til pænere anledninger.

Mange tak for link, men den type sko er bare slet ikke mig Er slet ikke til alm flade sko ala ballerina. Syntes de er super søde bare ikke til mig. 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ville vælge 2 eller 4 .. Og sørge for at de ikke har været udenfor i jorden og skidt inden festen 

Tak for svar De ville selvfølgelig ikke blive brugt før selv dagen  Syntes det er svært at vælge.

Anmeld

17. januar 2015

Pigent

Anonym skriver:

Lavede en tråd igår angående hjælp til sko til dette sæt. Allersførst mange tak for hjælp til jer der har skrevet i tråden dejligt så mange gerne vil hjælpe. Er vildt med sættet men er i tvivl pga sko jeg kan desværre ikke gå i høje hæle, har kikket på ballerina men det er bare ikke mig. Har googlet lidt frem og tilbage for at finde nogle sko. 

Spørgsmålet er så - kan man bruge sneakers til sådan en sæt ???

har fundet lidt forskelligt, men behøver ikke lige være disse. Kunne læse at det er blevet mere in med sneakers til alt slags tøj, også kjoler. Jeg er jeans type normalt, og har aldrig kjole på

sig jeres mening 

Jeg bruger også sneakers til kjole når jeg er i byen. Sko med hæl dur ikke til mig og ballerina bruger jeg ikke så tit.

Om sommeren når det varmt bruger jeg sandaler. 

Så ja det kan du godt. Nr 2 par eller noget i stil med dem ville passe til. Nr 1 er også fine, men måske lidt for vinter sko over den til en konfirmation.

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Jeg bruger også sneakers til kjole når jeg er i byen. Sko med hæl dur ikke til mig og ballerina bruger jeg ikke så tit.

Om sommeren når det varmt bruger jeg sandaler. 

Så ja det kan du godt. Nr 2 par eller noget i stil med dem ville passe til. Nr 1 er også fine, men måske lidt for vinter sko over den til en konfirmation.

Tak for svar  Må se hvad jeg kan finde på. Syntes det er svært. Er nok mest til sneakers men hvis det slet ikke passer dur det jo ikke. Nr 2 er ellers en nyhed , så det burde kunne gå. 

Anmeld

17. januar 2015

L&V

Anonym skriver:

Jeg har købt 2 par strømpe bukser - dem på billedet og helt sorte .  

Så snup de helt sorte

Anmeld

17. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er det blevet moderne med sneakers til kjoler - men synes ikke det passer til den slags kjoler du skal have på. Jeg ville enten vælge støvletterne eller et par mørke sneakers uden alle de der neon farver 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nu er det blevet moderne med sneakers til kjoler - men synes ikke det passer til den slags kjoler du skal have på. Jeg ville enten vælge støvletterne eller et par mørke sneakers uden alle de der neon farver 

Tror jeg vælger sko på billede 1. Da de er gode at gå i og jeg kan bruge dem bagefter . Eller sneakers i sort . 

Anmeld

17. januar 2015

Zelinasmor

Det er faktisk meget moderne at de unge går i byen på diskotek med kjole og "kondisko". MEN jeg fatter det altså ikke. Jeg synes det ser så ømt ud. Det ødelægger hele outfittet.

Det er min personlige mening - så jeg har altid stilletter eller ballarinaer på.

Ville vælge en plads ankelstøvle eller noget flot sandal lignende til dit sæt. 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Det er faktisk meget moderne at de unge går i byen på diskotek med kjole og "kondisko". MEN jeg fatter det altså ikke. Jeg synes det ser så ømt ud. Det ødelægger hele outfittet.

Det er min personlige mening - så jeg har altid stilletter eller ballarinaer på.

Ville vælge en plads ankelstøvle eller noget flot sandal lignende til dit sæt. 

Hvis jeg kunne gå i stilletter havde jeg helt sikkert valgt det  ser mega flot ud, men det kan jeg så bare ikke . Ballerina er bare ikke mig. Sandal er bare ikke en mulighed i og med jeg skal have strømpebukser på så må andre veje .  Så ender med korte støvler/sko eller sneakers  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.