Sneakers til kjole - hot / not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Sko nummer 1! 

Eller et par sorte eller blå convers. 

Dem er jeg selv vilde med . Har dem i brune så dejligt at gå i har sorte converse men de er jo ikke super gode at have på . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Lavede en tråd igår angående hjælp til sko til dette sæt. Allersførst mange tak for hjælp til jer der har skrevet i tråden dejligt så mange gerne vil hjælpe. Er vildt med sættet men er i tvivl pga sko jeg kan desværre ikke gå i høje hæle, har kikket på ballerina men det er bare ikke mig. Har googlet lidt frem og tilbage for at finde nogle sko. 

Spørgsmålet er så - kan man bruge sneakers til sådan en sæt ???

har fundet lidt forskelligt, men behøver ikke lige være disse. Kunne læse at det er blevet mere in med sneakers til alt slags tøj, også kjoler. Jeg er jeans type normalt, og har aldrig kjole på

sig jeres mening 

Nu ved jeg ikke hvilket sæt du skal have på, men jeg har tit mine coverse på, selvfølgelig mest til private anledninger. Den der ikke går højt op. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Nu ved jeg ikke hvilket sæt du skal have på, men jeg har tit mine coverse på, selvfølgelig mest til private anledninger. Den der ikke går højt op. 

Der er et billede af sættet jeg skal have på . Det sidste billede i tråden . Til konfirmation 

Anmeld

17. januar 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Dem er jeg selv vilde med . Har dem i brune så dejligt at gå i har sorte converse men de er jo ikke super gode at have på . 

Jeg elsker convers. Har uden pis gået 20 km i sådan et par. Jeg slider dem op

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg elsker convers. Har uden pis gået 20 km i sådan et par. Jeg slider dem op

Er bestemt også glade for mine men ikke for længe på ad gangen . Døjer i forvejen med kroniske snerter i nakke / ryg mm så god komfort er et must 

Anmeld

17. januar 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Lavede en tråd igår angående hjælp til sko til dette sæt. Allersførst mange tak for hjælp til jer der har skrevet i tråden dejligt så mange gerne vil hjælpe. Er vildt med sættet men er i tvivl pga sko jeg kan desværre ikke gå i høje hæle, har kikket på ballerina men det er bare ikke mig. Har googlet lidt frem og tilbage for at finde nogle sko. 

har fundet lidt forskelligt, men behøver ikke lige være disse. Kunne læse at det er blevet mere in med sneakers til alt slags tøj, også kjoler. Jeg er jeans type normalt, og har aldrig kjole på

sig jeres mening 

Jeg synes også godt, at du kan vælge nr 2.. Bryder mig ikk så meget om den øverste og synes de sidste er lidt for "hverdags-agtige".. For meget sports-sko 

Men det er jo en smagssag, synes du skak vælge dem, du går bedst i, nu du døjer med smerter... 

Anmeld

17. januar 2015

stinemavepine

Man kan sagents have sneaks på til kjoler - men synes helt klart at nogle fungerer meget bedre end andre. Så det gøres med stil.

Er helt klart med på den med helt almindelige sorte strømper.

Et par Nike Air Max ville også være rigtig fede til. De fåes i mange farver, og det kunne være fedt med nogle, som ikke var for "klassisk sporty" i looket. (A la hvide med blå striber eller ligende).

Jeg har selv et par Nike Lunar Elite Sky Hi, som er virkelig gode at gå i. De har en tyk hæl bagerst med god stødabsorbering. Jeg har selv et par sorte med gul sål. De er ret vilde, men fåes jo i mange forskellige farver. Men i helt sort kunne de også fungere godt til dit outfit. Alt efter hvad du er til - jeg synes også det kunne være cool, at vælge en mere vovet version, fx metallic 

Anmeld

17. januar 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes ikke sneakers passer til kjoler - måske meget afslappede hverdagskjoler, men ikke den type, du viser Jeg ville vælge en pæn, kort støvle eller en lille sko. Fx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3704-301.aspx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3805-249.aspx

http://www.skoringen.dk/vagabond-3802-350.aspx

Disse er i mine øjne langt mere elegante (og lady-like alternativer til støvler med hæl/pumps) end kondisko til kjoler

Alternativt en neutral "sneaker":  http://www.skoringen.dk/ecco-234023-crisp_1.aspx men igen, det ville jeg ikke tage på til pænere anledninger.

Anmeld

17. januar 2015

serinasmor

Anonym skriver:

sig jeres mening 

Ville vælge 2 eller 4 .. Og sørge for at de ikke har været udenfor i jorden og skidt inden festen 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Jeg synes også godt, at du kan vælge nr 2.. Bryder mig ikk så meget om den øverste og synes de sidste er lidt for "hverdags-agtige".. For meget sports-sko 

Men det er jo en smagssag, synes du skak vælge dem, du går bedst i, nu du døjer med smerter... 

Jeg er selv mest til de øverst  Selv om de måske er hverdags agtigt. Og ved netop de er gode for mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.