Sneakers til kjole - hot / not

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.407 visninger
36 svar
11 synes godt om
17. januar 2015

Anonym trådstarter

Lavede en tråd igår angående hjælp til sko til dette sæt. Allersførst mange tak for hjælp til jer der har skrevet i tråden dejligt så mange gerne vil hjælpe. Er vildt med sættet men er i tvivl pga sko jeg kan desværre ikke gå i høje hæle, har kikket på ballerina men det er bare ikke mig. Har googlet lidt frem og tilbage for at finde nogle sko. 

Spørgsmålet er så - kan man bruge sneakers til sådan en sæt ???

har fundet lidt forskelligt, men behøver ikke lige være disse. Kunne læse at det er blevet mere in med sneakers til alt slags tøj, også kjoler. Jeg er jeans type normalt, og har aldrig kjole på

sig jeres mening 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Lavede en tråd igår angående hjælp til sko til dette sæt. Allersførst mange tak for hjælp til jer der har skrevet i tråden dejligt så mange gerne vil hjælpe. Er vildt med sættet men er i tvivl pga sko jeg kan desværre ikke gå i høje hæle, har kikket på ballerina men det er bare ikke mig. Har googlet lidt frem og tilbage for at finde nogle sko. 

Spørgsmålet er så - kan man bruge sneakers til sådan en sæt ???

har fundet lidt forskelligt, men behøver ikke lige være disse. Kunne læse at det er blevet mere in med sneakers til alt slags tøj, også kjoler. Jeg er jeans type normalt, og har aldrig kjole på

sig jeres mening 

Sko nr 2 er ret flotte  og kan sagtens bruges til dit sæt

Jeg syntes personligt stiletter er forfærdelige og så slipper du også for at få ødelagt dine knæ

Monica

Anmeld

17. januar 2015

L&V

syntes sagtens du ka bruge de 2 første. Der er masser af fede støvlette og høj skaftede sneakers der ku være fede. Men vil dog sige at jeg syntes det kræver en mindre travl strømpe

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Sko nr 2 er ret flotte  og kan sagtens bruges til dit sæt

Jeg syntes personligt stiletter er forfærdelige og så slipper du også for at få ødelagt dine knæ

Monica

Tak for svar . Er virkelig i et dilemma. Pga kroniske smerter i nakker er komfort sko et must er som sagt vild med sætter omvendt gider jeg ikke købe det, hvis jeg ikke kan finde sko der går til. 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

L&V skriver:

syntes sagtens du ka bruge de 2 første. Der er masser af fede støvlette og høj skaftede sneakers der ku være fede. Men vil dog sige at jeg syntes det kræver en mindre travl strømpe

Jeg har købt 2 par strømpe bukser - dem på billedet og helt sorte .  

Anmeld

17. januar 2015

DortheL

Jeg går meget i kjole. Og bruger altid mine sorte Nike free :-) 

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg går meget i kjole. Og bruger altid mine sorte Nike free :-) 

Fedt  går aldrig i kjole så er virkelig på bar bund. Ville du kunne finde på at tage sneakers på til dette sæt så ?? 

Anmeld

17. januar 2015

DortheL

Anonym skriver:

Fedt  går aldrig i kjole så er virkelig på bar bund. Ville du kunne finde på at tage sneakers på til dette sæt så ?? 

Jep! Men med en hel sort strømpebuks. Jeg synes sko nr. 3, kan være rigtig fede til!

Anmeld

17. januar 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jep! Men med en hel sort strømpebuks. Jeg synes sko nr. 3, kan være rigtig fede til!

Ok tak . Har købt hel sorte strømpe bukser samt disse  så det er det mindste problem . Er selv vild med nr 3 . De er sorte lidt svært at se på billedet . 

Anmeld

17. januar 2015

Sprit25

Sko nummer 1! 

Eller et par sorte eller blå convers. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.