Maggieh skriver:
Guud altså sikken en flok høner..
jeg er enig i at det da er grimt at tilsvine et barn ..
men altså i andre sviner da ts til (håber du er et bedre forbillede i virkeligheden) bla bla ..
Hvordan mener i så at i er noget som helst bedre?? Fordi ts er voksen så er det i orden eller hvad?
Der er hele fire store forskelle:
1) Ja, der er forskel på at være et barn og en voksen. Det må du da også selv kunne se?
2) Det, der siges til trådstarter, bliver sagt direkte til hende - det, der siges om Rachel (eller hvad hun hedder - har aldrig set programmet), er "bag hendes ryg".
3) Trådstarter har i denne forbindelse en vis anonymitet, som Rachel ikke har. Der er ingen, der kan lave en googlesøgning og læse at Rikke Hansen fra Støvring (eller hvem, trådstarter nu måtte tænkes at være) er dum/grim/irriterende/går for udfordrende klædt. Tænk dig at være 14 år og kunne opsøge sider på nettet, hvor der står de grimmeste ting om dig. Jeg kender præmissen for tv-serien, og det er jo ikke hende selv, der har valgt at være med (hvilket man også kun selv kan vælge med tanker for konsekvenser som voksen).
4) Trådstarter bliver angrebet for noget specifikt, hun har sagt, som var negativt om et andet menneske. Rachel bliver angrebet for hendes personlighed og en (åbenbart) kort nederdel, der, så vidt jeg ved, ikke har påvirket nogen negativt.
Anmeld