Undskyld men er den ikke ret kort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

MorTil4<3

Ej helt ærligt. man skulle måske ligeeeeee slappe lidt af ha ha 

hver sin mening, hver sin smag, jeg er bare ikke hverken ked af eller bange for at sige min. . 

og nu kender jeg udmærket godt familien og Rachel da hendes mor var min egen præst i tidernes morgen da de boede på Lolland, og jeg ved godt nok også jeg ikke er alene om at Rachel bestemt er sød, men mystisk, og hendes klogemåde er meget mærkelig. . 

fint for hende hun har oplevet en masse og har en masse mellem ørene, men hun er bare for meget at høre på for min smag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

SandraXOXO

MilleMus1988 skriver:

hver sin mening, hver sin smag, jeg er bare ikke hverken ked af eller bange for at sige min. . 

og nu kender jeg udmærket godt familien og Rachel da hendes mor var min egen præst i tidernes morgen da de boede på Lolland, og jeg ved godt nok også jeg ikke er alene om at Rachel bestemt er sød, men mystisk, og hendes klogemåde er meget mærkelig. . 

fint for hende hun har oplevet en masse og har en masse mellem ørene, men hun er bare for meget at høre på for min smag 

Så hvis man kender folk må man godt svine dem til ? Du er sær. Men det jo bare min mening og jeg er ikke bange for at sige den. Kan du se hvor jeg vil hen? Anyway. Om folk er kloge eller dumme eller gammelkloge så giver det vel ikke andre folk ret til at sige de giver dem myrekryb? Om man så havde gået til præst hos dronningen kan man da godt lige tænke før man taler og så holde mund hvis man ikke har noget pænt at sige  

Anmeld

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg må bare indskyde at jeg syntes Rakel er fantastisk. Ikke alle børn/unge bør ligne hinanden

Til TS: jeg håber du er et bedre forbillede i virkeligheden end på nettet, for bare fordi man har en mening om noget behøver man nødvendigvis ikke sige det højt! Specielt ikke når det handler om at tilsvine et ungt menneske!!

Anmeld

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg må bare indskyde at jeg syntes Rakel er fantastisk. Ikke alle børn/unge bør ligne hinanden

Til TS: jeg håber du er et bedre forbillede i virkeligheden end på nettet, for bare fordi man har en mening om noget behøver man nødvendigvis ikke sige det højt! Specielt ikke når det handler om at tilsvine et ungt menneske!!

Anmeld

14. januar 2015

Christine

God-mor skriver:

Mener bestemt heller ikke, at det er særlig voksent! Kunne ikke forlade tråden uden en påpegelse. 

Tak, det var godt! Det reddede i hvert fald lige situationen for mig. Som jeg læste indlæg fra toppen kunne jeg godt blive bange for at flertallet syntes det var acceptabelt, men det ser heldigvis ikke ud til at være tilfældet 

Anmeld

14. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MilleMus1988 skriver:

I en anden tråd skriver du, at "Rachel er jeg ved at kaste op over". Sådan skriver eller taler voksne da ikke om børn? Må dine egne børn tale sådan om andre? 

Hvad har det med sagen at gøre, at du kender hende? Må man godt skrive grimt om børn, man kender? 

Anmeld

15. januar 2015

SanneJensen

Det eneste jeg synes er galt er, at et voksent menneske kan finde på at sidde og skrive noget grimt om et 14 årigt barn i et åbent forum på internettet. Well done

Anmeld

15. januar 2015

TNBC

CBM skriver:

Det eneste jeg synes er galt er, at et voksent menneske kan finde på at sidde og skrive noget grimt om et 14 årigt barn i et åbent forum på internettet. Well done

Det er åbenbart ok, fordi hun kender familien. Så må man gerne tale grimt om deres børn. Jeg håber da virkelig ikke der er nogen fra hendes familie eller venner herinde(Altså Rachel)

Men sjovt nok har hun heller ikke sagt noget siden i går morges. Hun har nogle ret kraftige meninger.

Anmeld

15. januar 2015

dorthemus

God-mor skriver:

Tja, og jeg syntes det er foragteligt, at et voksent menneske, kan sidde og skrive så nedladende om et BARN! Sluk dit fjernsyn, hvis barnet giver dig myrekryb, i stedet for at have så travlt! 

Tænkte præcis det samme 

Anmeld

15. januar 2015

Chevro

SnartMorTil>3 skriver:

Sidder og ser Årgang 0 og ser så Rachel som altid gir mig myrekryp . . 

nå men ser hende så gå ned af en trappe på et skib, og tænker  hun er 14 år gammel og den nederdel hun vader i er godt nok kort syntes jeg! altså jeg tænker at fyre da ihvertfald ikke skal være ret lave for at se en masse 

er det bare mig? eller hvad?? jeg slet ikke det er passende for 14 årige piger! 14 år!!! 

jeg er målløs og må ærligt sige at hvis jeg nogensinde er så heldig at få en datter så vil jeg da aldrig lade hende gå i så kort tøj i den alder. altså når de når en 16-17 har de lidt mere at skal sige, men 14 år

Jeg skænkede tanken at den var lidt stramtsiddende  

Men jeg kender mange piger i den alder, og idag er man altså bare en del længere fremme, end da jeg var 14!! 

Og lige for at kommentere på pigen Jeg synes sku hun er fantastisk! Hun kommer med nogle gammelkloge kommentarer ja, men synes det er fedt at man får et billede af forskellige familier, forskellige synspunkter og holdninger mm.

Det er ikke iorden at gøre grin med svagt stillede børn, uanset om det er økonomisk, samfundsmæssigt, skolemæssigt osv! Men det er da heller ikke i orden at skrive sådan om kloge børn? Hvorfor skal man hakkes ned, fordi man med stor sandsynlighed ved en del mere end mange voksne danskere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.