Undskyld men er den ikke ret kort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.461 visninger
29 svar
184 synes godt om
13. januar 2015

MorTil4<3

Sidder og ser Årgang 0 og ser så Rachel som altid gir mig myrekryp . . 

nå men ser hende så gå ned af en trappe på et skib, og tænker  hun er 14 år gammel og den nederdel hun vader i er godt nok kort syntes jeg! altså jeg tænker at fyre da ihvertfald ikke skal være ret lave for at se en masse 

er det bare mig? eller hvad?? jeg slet ikke det er passende for 14 årige piger! 14 år!!! 

jeg er målløs og må ærligt sige at hvis jeg nogensinde er så heldig at få en datter så vil jeg da aldrig lade hende gå i så kort tøj i den alder. altså når de når en 16-17 har de lidt mere at skal sige, men 14 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Nadia&Daniel

MilleMus1988 skriver:

nå men ser hende så gå ned af en trappe på et skib, og tænker  hun er 14 år gammel og den nederdel hun vader i er godt nok kort syntes jeg! altså jeg tænker at fyre da ihvertfald ikke skal være ret lave for at se en masse 

er det bare mig? eller hvad?? jeg slet ikke det er passende for 14 årige piger! 14 år!!! 

jeg er målløs og må ærligt sige at hvis jeg nogensinde er så heldig at få en datter så vil jeg da aldrig lade hende gå i så kort tøj i den alder. altså når de når en 16-17 har de lidt mere at skal sige, men 14 år

Helt ærligt - så lagde jeg faktisk ikke mærke til det. 

Anmeld

13. januar 2015

Moar2011

Jeg lagde mærke til det, og det første jeg tænkte var "hold da op den er kort" 

Anmeld

13. januar 2015

MorTil4<3

Storms-Mor skriver:

Jeg lagde mærke til det, og det første jeg tænkte var "hold da op den er kort" 

så det ikke bare mig hehe  

jeg tænker bare at så kort en nederdel ser man på tv på de kendte, men så unge danske piger og så enda datter af en tidligere præst overrasker mig meget! 

Anmeld

13. januar 2015

Loa

Tja både og.. 

Den var da ikke lang, men synes bare ikke det var så forargeligt når man "kender" personen/familien bag. 

Tror ikke hun har taget den på med henblik på at være et sexobjekt, og det er som regel der jeg synes det er klamt.

Anmeld

13. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MilleMus1988 skriver:

jeg synes det er forkert at lade hende gå rundt i så kort en nederdel... det kan godt være at hun ikke tænker videre over det, men det burde hendes forældre...

Anmeld

13. januar 2015

God-mor

MilleMus1988 skriver:

Tja, og jeg syntes det er foragteligt, at et voksent menneske, kan sidde og skrive så nedladende om et BARN! Sluk dit fjernsyn, hvis barnet giver dig myrekryb, i stedet for at have så travlt! 

Anmeld

13. januar 2015

Christine

God-mor skriver:

Tja, og jeg syntes det er foragteligt, at et voksent menneske, kan sidde og skrive så nedladende om et BARN! Sluk dit fjernsyn, hvis barnet giver dig myrekryb, i stedet for at have så travlt! 

Må helt ærligt indrømme at jeg tænkte det samme. Hun er et barn, jeg synes det var en malplaceret kommentar. Særligt når det kommer fra en voksen 

Anmeld

13. januar 2015

God-mor

Christine skriver:

Må helt ærligt indrømme at jeg tænkte det samme. Hun er et barn, jeg synes det var en malplaceret kommentar. Særligt når det kommer fra en voksen 

Mener bestemt heller ikke, at det er særlig voksent! Kunne ikke forlade tråden uden en påpegelse. 

Anmeld

14. januar 2015

SandraXOXO

Når din datter er 14, og hun fortæller dig at en voksen har udtalt at 'hun giver hende myrekryb' og din datter 14 år som hun er, bliver ked af det og usikker på sig selv, hvad vil du så fortælle hende? 

Rakel hvis du Googler dig selv og læser dette, så synes jeg du er en smadder skøn tøs! lad dig aldrig stoppe af negative og onde mennesker! You rock! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.