Hvordan lokker man kæresten til sex i aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

WilliamDSTN

AnoMe skriver:

Ej hvor sjovt sådan er det også hos os.. Et intenst kys eller et bestemt blik, så er han solgt

vi har så også den regel at man ikke kan sove med trusser/boxeshorts hvis den anden er nøgen.. Er en nøgen så skal begge være det og så ved vi hvad klokken har slået.. Og så har vi gjort det til en leg at tage alt af uden den anden ser det og så komme med bemærkningen "ej altså.. Vi har en regel, husker du nok.. du burde da vide at jeg ligger nøgen, du så mig jo tage tøj af"

hehe fedt min mand elsker os at jeg har smidt alt tøjet mens han har slukket lys i huset og når han så kravler under dynen og kan mærke jeg intet har på mænd er lidt tossede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

AnoMe

Nørreslet skriver:

hehe fedt min mand elsker os at jeg har smidt alt tøjet mens han har slukket lys i huset og når han så kravler under dynen og kan mærke jeg intet har på mænd er lidt tossede 

Hehe ja sådan noget kan gøre mænd ellevilde hehe

Anmeld

14. januar 2015

CarinaSB

Herhjemme springer jeg bare på manden ;) vi er dog ikke ved at lave baby .. men selv hvis han er træt og jeg så bare begynder at pille så kan han godt lige undvære de par timers søvn ;)

Anmeld

14. januar 2015

WilliamDSTN

CarinaSB skriver:

Herhjemme springer jeg bare på manden ;) vi er dog ikke ved at lave baby .. men selv hvis han er træt og jeg så bare begynder at pille så kan han godt lige undvære de par timers søvn ;)

hehe sådan er min mand os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.