Hvordan lokker man kæresten til sex i aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
23 svar
38 synes godt om
13. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle,

Kæresten og jeg har ca. Sex hver anden dag, vi havde i går hvor jeg lagde op til det. I morges har jeg så testet positiv for ægløsning og tænker derfor at sex i morgen vil være for sent og det derfor skal være i aften. 

Jeg har ikke lyst til at sige - så har jeg ægløsning nu skal vi sexe, for så bliver det for kunstigt. Nogle fif til hvordan jeg får lokket ham i aften? Syntes det er svært når jeg lagde op i går, hvis jeg ikke havde gjort det var det noget andet 

Ville I sexe i dag eller vente til i morgen - ved jeg vil ærgrer mig i aften hvis det ikke lykkes, nu jeg ved jeg har ægløsning (er kun prøvet 3 gange ud af 11 - at få en positiv æl test, vi står og skal i gang med udredning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej alle,

Kæresten og jeg har ca. Sex hver anden dag, vi havde i går hvor jeg lagde op til det. I morges har jeg så testet positiv for ægløsning og tænker derfor at sex i morgen vil være for sent og det derfor skal være i aften. 

Jeg har ikke lyst til at sige - så har jeg ægløsning nu skal vi sexe, for så bliver det for kunstigt. Nogle fif til hvordan jeg får lokket ham i aften? Syntes det er svært når jeg lagde op i går, hvis jeg ikke havde gjort det var det noget andet 

Ville I sexe i dag eller vente til i morgen - ved jeg vil ærgrer mig i aften hvis det ikke lykkes, nu jeg ved jeg har ægløsning (er kun prøvet 3 gange ud af 11 - at få en positiv æl test, vi står og skal i gang med udredning. 

Synes da netop det er kunstigt, hvis du lægger op til sex uden at have lyst 

Og hvorfor skulle i ikke kunne have sex hver dag? Hvem siger, at det SKAL være hver anden? Tror da bare din kæreste bliver glad for det, hvis du har mere lyst.. Og jeg tror, at du lægger mange flere tanker i det her end din kæreste vil gøre. 

Ikke for at gøre mænd til huleboere - men jeg tror altså ikke, at de bekymrer sig så meget om hvorfor kvinder vil have sex med dem.. 

Anmeld

13. januar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville da også bare ligge op til noget. 

Det gør jeg ofte og også et par dage i træk af og til. Kæresten synes bare det er dejligt og vildt frækt når jeg gør det  

Nu prøver vi så ikke at lave en bebs, men tænker det i bund og grund er det samme. Hvis du har lyst så læg op til det

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Frk_Louise skriver:

Synes da netop det er kunstigt, hvis du lægger op til sex uden at have lyst 

Og hvorfor skulle i ikke kunne have sex hver dag? Hvem siger, at det SKAL være hver anden? Tror da bare din kæreste bliver glad for det, hvis du har mere lyst.. Og jeg tror, at du lægger mange flere tanker i det her end din kæreste vil gøre. 

Ikke for at gøre mænd til huleboere - men jeg tror altså ikke, at de bekymrer sig så meget om hvorfor kvinder vil have sex med dem.. 

Ja det kan du have ret i - er nok mere opmærksom på om det virker kunstigt over for ham. Vi havde før projekt baby ikke sex så ofte så hver anden dag er meget for os.

Du har nok ret, han bliver blot meget nemt træt i hverdagene 

Anmeld

13. januar 2015

babyprojekt

Anonym skriver:

Hej alle,

Det kan hurtigt blive en sur pligt at have sex fordi man tester . Jeg er total i mod ægløsning teste.  Men pyt det er  en anden sag 

Sæd er leve dygtige i 2-3 dage mener jeg det er,  så du kan ikke være sikker på at den dag du teste positive er den dag barnet er undfanget  det kan godt være at det først er en eller to dage efter.( sådan forklarede min læge det)  om det passer ved jeg ikke  det var jo en læge 

Lad de ægløsning teste lige og bare hyg jer når i har lyst  det mit bedste råd

Anmeld

13. januar 2015

EnGodMor

Hvis i er igang med projekt baby, hvorfor så ikke nu sige til din kæreste, at du har æl ., og at det er i aften i kunne have en chance for at få noget positivt ud af det? 

Syntes da bestemt du skal få det sagt nu, så er i begge forberedt, og i kan få sexet og være glade begge to. 

Hvis ikke du siger det, er det jo din egen skyld, at i måske spilder en chance, det kan din kæreste jo ikke rigtig Gøre noget ved.

Anmeld

13. januar 2015

Pikku Myy

Denne her plejer at virke hjemme hos os:

Skal vi knalde?

Anmeld

13. januar 2015

Isabella_mor

Her plejer vi som regel at sige 

"Skal vi knalde"

"vil du med i bad hint hint"

og tit behøver vi ikke at sige eller aftale noget. Så gør vi det bare

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Måske skal jeg bare gå lige på.

Vil måske gerne skjule lidt for kæresten at jeg er så fokuseret på projektet 

fra testen er positiv går der vel 24-36 timer før ægløsning. Det var kl. 6 i morgen så i morgen aften er vel for sent? Derfor jeg gerne ville rykke det til i dag, det bedste var nok begge dage

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

babyprojekt skriver:

Det kan hurtigt blive en sur pligt at have sex fordi man tester . Jeg er total i mod ægløsning teste.  Men pyt det er  en anden sag 

Sæd er leve dygtige i 2-3 dage mener jeg det er,  så du kan ikke være sikker på at den dag du teste positive er den dag barnet er undfanget  det kan godt være at det først er en eller to dage efter.( sådan forklarede min læge det)  om det passer ved jeg ikke  det var jo en læge 

Lad de ægløsning teste lige og bare hyg jer når i har lyst  det mit bedste råd

Du har ret - men nysgerrigheden og mine uregelmæssige menstruationer gør at jeg har testet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.