Hvordan lokker man kæresten til sex i aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

babyprojekt

Anonym skriver:

Du har ret - men nysgerrigheden og mine uregelmæssige menstruationer gør at jeg har testet. 

Jeg var også nysgerrig i den første cyklus og testede. Men i anden cyklus lod jeg dem lige,  blev gravid med det samme.  Er nu 9+5 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Lisette W

Anonym skriver:

Hej alle,

Kæresten og jeg har ca. Sex hver anden dag, vi havde i går hvor jeg lagde op til det. I morges har jeg så testet positiv for ægløsning og tænker derfor at sex i morgen vil være for sent og det derfor skal være i aften. 

Jeg har ikke lyst til at sige - så har jeg ægløsning nu skal vi sexe, for så bliver det for kunstigt. Nogle fif til hvordan jeg får lokket ham i aften? Syntes det er svært når jeg lagde op i går, hvis jeg ikke havde gjort det var det noget andet 

Ville I sexe i dag eller vente til i morgen - ved jeg vil ærgrer mig i aften hvis det ikke lykkes, nu jeg ved jeg har ægløsning (er kun prøvet 3 gange ud af 11 - at få en positiv æl test, vi står og skal i gang med udredning. 

Da min kæreste og jeg droppede præventionen, blev det nærmest til en leg, hvor en af os viskede den anden i øret om vi skulle lave en baby? Det virkede ret effektiv her Vi jokede med at så skulle vi gøre os meget umage så det blev en rigtig fin baby. Det var ikke kunstigt fordi vi gjorde det til en leg, og vi tændte begge på at blive spurgt.   

Anmeld

13. januar 2015

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej alle,

Kæresten og jeg har ca. Sex hver anden dag, vi havde i går hvor jeg lagde op til det. I morges har jeg så testet positiv for ægløsning og tænker derfor at sex i morgen vil være for sent og det derfor skal være i aften. 

Jeg har ikke lyst til at sige - så har jeg ægløsning nu skal vi sexe, for så bliver det for kunstigt. Nogle fif til hvordan jeg får lokket ham i aften? Syntes det er svært når jeg lagde op i går, hvis jeg ikke havde gjort det var det noget andet 

Ville I sexe i dag eller vente til i morgen - ved jeg vil ærgrer mig i aften hvis det ikke lykkes, nu jeg ved jeg har ægløsning (er kun prøvet 3 gange ud af 11 - at få en positiv æl test, vi står og skal i gang med udredning. 

min mand vil altid sexe jeg ville simpelthen bare sige "skat jeg har lyst til dig" eller bare simpelt kysse ham rigtig energisk og så tage ham i hånden og føre ham ind på soveværelset der er mange sjove måder man kan gøre det på 

Anmeld

13. januar 2015

Bebe89

Pikku Myy skriver:

Denne her plejer at virke hjemme hos os:

Skal vi knalde?

Haha! Den fungerer også skide godt herhjemme!

Anmeld

13. januar 2015

Linkaa

Fyr lidt op under ham med nogle saftige sms'er her i dag... Og så bare få til den i aften, og sig ligeud at du har lyst til ham Og flet ind - lad os lave en rigtig lækker baby

Jeg tjekker ikke ÆL, men vi knalder bare ca hver anden dag. Men søndag blev til både morgen og aften hihi

Anmeld

13. januar 2015

fo82

Hahaaaaa jeg sidder og sprutgriner over "skal vi knalde" invitationen :-P kommet kæresten og siger sådan - så kan han glemme det - totalt turn off :-D 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar og gode råd 

Anmeld

14. januar 2015

AnoMe

Nørreslet skriver:

min mand vil altid sexe jeg ville simpelthen bare sige "skat jeg har lyst til dig" eller bare simpelt kysse ham rigtig energisk og så tage ham i hånden og føre ham ind på soveværelset der er mange sjove måder man kan gøre det på 

Ej hvor sjovt sådan er det også hos os.. Et intenst kys eller et bestemt blik, så er han solgt

vi har så også den regel at man ikke kan sove med trusser/boxeshorts hvis den anden er nøgen.. Er en nøgen så skal begge være det og så ved vi hvad klokken har slået.. Og så har vi gjort det til en leg at tage alt af uden den anden ser det og så komme med bemærkningen "ej altså.. Vi har en regel, husker du nok.. du burde da vide at jeg ligger nøgen, du så mig jo tage tøj af"

Anmeld

14. januar 2015

Linkaa

Nå, gav nogle af rådene så Bingo?

Vi gjorde i hvert fald et forsøg på at gå fra 3 - 4 i går

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Jep, det lykkes trods han var meget træt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.