Parterapi eller spare de penge til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Nej, vi har ikke børn i forvejen, og er i 20 erne.... 

Jeg ved man KAN få familiehjælp; MEN der skal meget til osv. 

- Så det er ikke en mulighed for mig. 

- Men ja da skal til jordmoder i næste uge. Så skal helt sikkert spørge.

Ellers kan lægen sende en til parterapi hvor i får det billigere... Det er vidst nok halv pris... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Loa

Helt klart parterapi.

Det kan være i får nogle fantastiske redskaber og får åbnet op for nogle ting i ikke selv var klar over skulle ændres/forbedres/bygges videre på...

Så kan du med god ro i sjælen sige til dit barn en dag at i gjorde hvad i kunne for at få det til at fungere.... (i tilfælde af det desværre ikke skulle være jer alligevel)

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Så har vi været afsted i dag!!!!!!!!!!!!!!! 

Fuck jeg er glad for, vi tog afsted. 

Det er dyrt, 1200kr pr. gang, vi skal gå engang om ugen, (Ved ikke hvor lang tid)

MEN når det er sagt. Hellere sammen med faren til mit barn, og har et godt forhold  end en flot barnevogn, puslebord osv. Genbrug it is! 

Er bare så glad <3 

Tak for jeres svare <3 det var helt sikkert en grund til, jeg valgte at tage afsted alligevel, selvom økonomien er presset. 

Anmeld

30. januar 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Helt klart parterapi.

Det kan være i får nogle fantastiske redskaber og får åbnet op for nogle ting i ikke selv var klar over skulle ændres/forbedres/bygges videre på...

Så kan du med god ro i sjælen sige til dit barn en dag at i gjorde hvad i kunne for at få det til at fungere.... (i tilfælde af det desværre ikke skulle være jer alligevel)

Enig :-) 

Anmeld

30. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Så har vi været afsted i dag!!!!!!!!!!!!!!! 

Fuck jeg er glad for, vi tog afsted. 

Det er dyrt, 1200kr pr. gang, vi skal gå engang om ugen, (Ved ikke hvor lang tid)

MEN når det er sagt. Hellere sammen med faren til mit barn, og har et godt forhold  end en flot barnevogn, puslebord osv. Genbrug it is! 

Er bare så glad <3 

Tak for jeres svare <3 det var helt sikkert en grund til, jeg valgte at tage afsted alligevel, selvom økonomien er presset. 

Fedt det er gået godt 

Ønsker Jer al held og lykke 

ps. Her er også de fleste ting genbrug - ikke fordi økonomien ikke er til det, men fordi der er flotte brugte ting og så er der jo ingen grund til at købe nye 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.