Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor&prins skriver: Jeg går ikke bare terapi! Men parfamilienterapi, og jeg er gift og har være i 7 år. Jeg har selv problemer med ægteskab længer før jeg fik et barn.
Jeg går ikke bare terapi!
Men parfamilienterapi, og jeg er gift og har være i 7 år. Jeg har selv problemer med ægteskab længer før jeg fik et barn.
Det er jo ikke det der bliver sagt. Vi har fattet at du går til PAR terapi, men grunden til at du nok har fået det gratis, er nok på grund af din depration, i bare fordi i har ægteskabs problemer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej. Jeg er i et stort dilemma. Vi skal være første gang forældre til juni Desværre synes jeg vores forhold ikke er i orden for tiden, min kæreste er stresset, og behandler mig virkelig dårligt Nu har vi en tid til terapi, fordi det var et ultimatum jeg sætte. Vi skal afsted februar. MEN nu tager jeg i landet det koster 1200 kr pr. time! Og vi skal være første gang forældre, og vi har ikke så mange penge Huff.... Jeg vil til terapi, men jeg må også være realistisk med hensynd til penge, fordi vi ikke har så mange :/ Hvad skal jeg gøre????
Hej.
Jeg er i et stort dilemma.
Vi skal være første gang forældre til juni
Desværre synes jeg vores forhold ikke er i orden for tiden, min kæreste er stresset, og behandler mig virkelig dårligt
Nu har vi en tid til terapi, fordi det var et ultimatum jeg sætte.
Vi skal afsted februar.
MEN nu tager jeg i landet det koster 1200 kr pr. time!
Og vi skal være første gang forældre, og vi har ikke så mange penge
Huff....
Jeg vil til terapi, men jeg må også være realistisk med hensynd til penge, fordi vi ikke har så mange :/
Hvad skal jeg gøre????
Jeg ville også bruge pengene på terapi, for hvis det allerede går skidt nu, bliver det bare være når den bette kommer. Og det er så meget bedre at have styr på forholdet før barnet kommer og man kan få så mange ting til barnet brugt, eller måske bedsterne kommer med gaver(måske som tidlig dåbsgave).
Så helt sikkert terapi.
Mor&prins skriver: Jo det kan man, jeg har være i to år hos læge med at depression og problemer med ægteskab og medicin hjalp ikke, til sidst sendt hun mig til gratis par terapi har ikke selv råd til det. Man kan ikke sige til mig man ikke kan , når jeg selv kan og går selv der.
Jo det kan man, jeg har være i to år hos læge med at depression og problemer med ægteskab og medicin hjalp ikke, til sidst sendt hun mig til gratis par terapi har ikke selv råd til det.
Man kan ikke sige til mig man ikke kan , når jeg selv kan og går selv der.
Du læser jo ikke hvad jeg skriver.
Det kan være jeg misforstå jer
læger er jo forskellig.
Ts, jeg synes helt klart i skal tage til terapi og rede jeres forhold, penge kommer og går, i kan altid købe brug ting der er billigt og stadig fin stand. Og i får også gaver fra familien og venner.
Jeres barn vil se jer lykkelig .
Held og lykke
Nogle kommuner tilbyder altså parterapi selvom der ikke er andre grunde end mulig skilsmisse. Eneste krav er at man har børn.
Jeg arbejder i et lægehus, derfor jeg har kendskab til det.
Snak med din jordemorder, hun har vist også mulighed for at indstille jer til noget gratis terapi !
//Mette
Lilotte87 skriver: Nogle kommuner tilbyder altså parterapi selvom der ikke er andre grunde end mulig skilsmisse. Eneste krav er at man har børn. Jeg arbejder i et lægehus, derfor jeg har kendskab til det.
Men TS har jo ikke børn.
Det er familierådgivningen du mener, ikke? Jeg er faktisk ikke sikker på at det er uddannede psykologer man kommer til samtale hos?
Nej, vi har ikke børn i forvejen, og er i 20 erne....
Jeg ved man KAN få familiehjælp; MEN der skal meget til osv.
- Så det er ikke en mulighed for mig.
- Men ja da skal til jordmoder i næste uge. Så skal helt sikkert spørge.
Hvorfor bruge tid på at diskutere, om man kan få det eller ej ts får jo bare afvide, at man kan få det gennem lægen, da der er nogen der har fået det før, så kunne ts prøve selv at ringe til lægen og høre hvis det var noget hun ville, hun kan kun få et nej eller ja.. det er jo bare forslag man kommer med .... god dag til alle
Men TS har jo ikke børn. Det er familierådgivningen du mener, ikke? Jeg er faktisk ikke sikker på at det er uddannede psykologer man kommer til samtale hos?
det er de ikke.....
ved at de ikke er psykologer, bliver det billigere for kommunen og det er blandt andet derfor man bliver tilbudt dem...
dog er nogle af dem fantastiske :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128