Hvor meget leger i med jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

2721

EnGodMor skriver:

Hvor fantastisk vi hører så stadigvæk enormt meget negativt fra familie og venner, om hvor dårligt det er for børn at blive passet hjemme.

Men jeg er  nået dertil at jeg faktisk ikke høre hvad de siger, og tænker bare at det må være svært at være misundelig

Det lyder ikke sjovt

jeg ved da godt at der ikke alle der er enige i min beslutning, men så længe de holder det for sig selv er det fint med mig, jeg forstår jo heller ikke helt deres, men det siger jeg jo ikke til dem.

er ked af jeres familie og venner ikke er mere åbensindet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Milas14

Mine 3 drenge har aldrig været gode til at lege selv, så mit liv foregår på gulvet

Anmeld

12. januar 2015

Mettefpigen

Det ved jeg ikk.. Det er meget forskelligt... Men til daglig er det nok 1/2 times tid....

Jeg skal også have de daglige ting... Så han har lært at mor ikk altid har tid til at lege...

Anmeld

12. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine unger på 5 og knap 3 leger oftest på deres værelse sammen, og det er de rigtig gode til.

Jeg bygger gerne lego med dem, og læser også mange bøger for dem samt synger sanglege, og så kan vi godt lide at danse sammen

Jeg har aldrig været god til at lege på gulvet, og derudover mener jeg også, det er godt for børn at kunne lege selv

Anmeld

12. januar 2015

M &.I

Meandu skriver:

Jeg undre mig over hvor meget i leger med jeres barn/børn? Vi har en på 2,5 år. Og der er altid en af os som er på gulvet med ham. Lige dor tiden gider han ikke lege selv. Men det er måske også lidt vores skyld når vi altid leger med ham. 

Min søn er god til at lege selv og har altid ider , han spiler også sjovt i kurio. Så jeg er næste ikke altid på gulvet og leger kun hvis han siger mor kom. han er 2,6 år 

Anmeld

12. januar 2015

M &.I

Til 2721 

Er du på dagpenge eller forsøger din mand/ kærester jer??  

Hvis jeg må spørge  

Anmeld

12. januar 2015

Clisolka

Hmm i mine øjne aaaalt for lidt - de bliver så hurtigt store 

Jeg mangler timer i døgnet, for kunne godt bruge maaaaange flere timer med mine tumlinger 

Vi leger vel med dem 1-2 timer i hverdagene og mere i weekenderne. 

Den store på 4 år vil helst selv lege, så sidder hun og samler puslespil, leger med modellervoks, perler osv. Den lille på 16 mrd. sidder og hygger sig med duplo. Indimellem kommer han og viser noget han har fundet, eller også leger han med storesøster  De kan faktisk bruge lang tid på deres værelse, hvor de hygger med musik imens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.