Hvor meget leger i med jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.465 visninger
26 svar
9 synes godt om
11. januar 2015

Meandu

Jeg undre mig over hvor meget i leger med jeres barn/børn? Vi har en på 2,5 år. Og der er altid en af os som er på gulvet med ham. Lige dor tiden gider han ikke lege selv. Men det er måske også lidt vores skyld når vi altid leger med ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

gokkelok

Vi har en datter på samme alder. I hverdagen leger vi nok maks 1/2 time med hende. Ellers hjælper hun med mad, spiser og på potten. Resten af tiden leger hun selv  

Anmeld

11. januar 2015

Tøs85

Meandu skriver:

Jeg undre mig over hvor meget i leger med jeres barn/børn? Vi har en på 2,5 år. Og der er altid en af os som er på gulvet med ham. Lige dor tiden gider han ikke lege selv. Men det er måske også lidt vores skyld når vi altid leger med ham. 

Det samme problem har jeg �� Leger altid med ham. Han vil ikke lege selv, helt sikkert fordi han er vant til det.. Bruger alle hans vågne timer på at lege med ham.. Han er 2 år..

Anmeld

11. januar 2015

Moar2011

Min søn er rigtig god til at lege selv, ikke særlig tit jeg er med/ han vil ha mig med ..

men vi er os mest ude og gå ture og cykle med hans cykel eller ser en lille film eller læser ./

han er 3,9år 

Anmeld

11. januar 2015

IT-nørd

Freya er 3,5 år og leger rigtig gerne selv. Det er alt fra dukker til biler hun tager frem. Hun bruger også en del tid til at hoppe på sin indendørs trampolin og kører på sin wheelybug mus.

Sammen leger vi med Brio tog, især min mand er god til at fylde hele stuegulv med togskinner . Ellers er det modellervoks og perler samt div. spil.

Det er oftest i weekender vi leger sammen, i hverdagene er hun med når der skal laves mad ellers så bruger hun en times tid med sin ipad når hun kommer hjem fra børnehaven.

Anmeld

11. januar 2015

LBK

Vores piger på 4 og næsten 2 Elsker at lege selv/ sammen .. Og så er vi lidt med på side linjen. Så det er ikke altid vi må være med. Men enkelte gange (specielt i weekenderne) er vi med på gulvet 

Anmeld

11. januar 2015

Bshizzle

Her hjemme har vi drenge på 3 år og 9 år.. 

De vil helst lege sammen, som de osse klarer SÅ godt 

Faktisk er det mere irriterende hvis vi leger med, for vi leger jo forkert  (Hvis de har en fantasi leg). 

Men ca 1 time i hverdagen bruger jeg/vi nok på leg.. 

Men det er mest når den store skal ha ro til at lave Lektier med én af os. 

Men ellers er begge børn gode til at sidde sammen med os og se tegnfilm, Læse bøger og putte. 

Anmeld

11. januar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

mine drenge bliver 4 og 7 år til marts. Og det er sjældent vi må være med til at lege.

de er med til at lave mad og syntes det er hyggeligt vi er med når det regner leger med modelervoks. Men så skal vi også selv forsøge at komme ind i legen. For de vil gerne selv lege

Anmeld

11. januar 2015

Carina:-)

Leger ikke så meget ,men læser meget højt,og bygger togbane og lego - men desideret leg gør jeg ikke så meget i .

Anmeld

11. januar 2015

Christabelle

Jeg har en datter på 14 mdr. Vi leger næsten aldrig med hende. Hun gider ikke  vi har med vilje lært hende at lege selv fra hun var lille og det er så lykkedes. Lidt for godt måske  

når hun leger kommer hun indimellem og viser os noget, men sætter man sig ned på gulvet til hende så leger hun bare videre selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.