Anonym skriver:
kender I de folk som ikke har et "filter" ?
Forstået på den måde at de siger, hvad de mener, og er ligeglade med om det såre folk. Ingen hæmninger overhovedet!
Jeg kender sådan en. Hvad hun ikke har sagt til mig (og andre!)... Derudover går hun meget op i hvad andre gør osv..
jeg har fået at vide, at jeg lugter, min familie ikke er god nok, jeg gør alt forkert!
Hun går op i hvordan jeg sidder, går og snakker... Hvilket tøj jeg går i... Det er ikke fint nok! Hun nævner fx mine sko konstant.. Det er ikke Ecco, så er de ikke gode nok....
Hun har virkelig ingen hæmninger! Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det!
Hun siger til folk at de er tykke, deres tøj er grimt osv...
jeg kan ikke undgå personen fordi det er familie....
hun går mig på nerverne.... Jeg har lyst til at flippe på hende..
du kan ikke sige til hende på en pæn måde det ikke er i orden.. Hun er kold overfor det..
Hvordan håndtere man lige sådan en?
JA det kender jeg alt for godt, har også en i min familie der simpelthen bare ikke kan finde ud af at sige tingene på en pæn måde. H*n er efter mig HELE TIDEN, og jeg bliver nogle gange så gal indeni.
men her nytter diskussioner intet. Har prøvet at fortælle personen at jeg hverken vil finde mig i at blive tiltalt sådan, eller at personen skal snakke sådan om andre, hvilket resulterede i at vi nu hader hinanden endnu mere.
vi ses dog kun til de obligatoriske familieforetagende nu, men her kan h*n dæleme ikke en gang finde ud af at opføre sig ordentligt.
Kommer nok aldrig til at kunne enes med personen, og h*n kommer nok aldrig til at finde ud af snakke pænt til andre
det er en tabt sag på forhånd.
til dig, ingen gode råd, jeg fumler som sagt stadig med mit