Passer barnet selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

l.kjoeller

MariaE skriver:

jo, hvis man er ledig og får fx dagpenge, så skal man være jobsøgende og være til rådighed 24 timer i døgnet stort set, dvs ingen børnepasning hjemme. Men, hvis manden tjener nok til at styre sin families økonomi fint nok, så er man ikke tvunget til at være ledig og arbejdssøgende som alle andre eller skal. En luksus mange desværre ikke har råd til��

Ved godt hvordan det fungerer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

LJMNA

l.kjoeller skriver:

Synes det er vigtigt  de kommer ud af sociale  årsager.  Hvis du er ledig skal du så ikke stå til rådighed  hvis det er ok jeg spørger  

Jeg tænkte det samme, for ja som ledig som ts skriver hun er burde man vel være ude efter et job, ellers er man vel som hendes veninde hjemmegående og ikke ledig. 

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

LJMNA skriver:

Jeg tænkte det samme, for ja som ledig som ts skriver hun er burde man vel være ude efter et job, ellers er man vel som hendes veninde hjemmegående og ikke ledig. 

Var også det jeg tænkte. Men kommer selvfølgelig  heller ikke mig og emnet ved 

Anmeld

11. januar 2015

M &.I

Øh jeg taler om min veninden hun skal passe sit barn til skolestart. Jeg passer min søn lige nu jeg er ledig men fik skole og skal snart til 4 ugers kursus, så jeg kan finde noget job. 

Men min veninden hendes mand forsøger dem. Så hun er ikke på dagpenge eller noget som helst ingen penge på konto. Barnet er altid ud og meget aktiv og så lære de at synge og tal bogstaver og selvfølge engang i mellem lege stuen. 

Jeg tænkt bare på om det kunne skade barnet at være hjemme? 

Jeg har kun hørt godt om det, at barnet har det bedre at være hjemme end Vs og Bh. 

Men her fik jeg forskellig mening  

så længe er barnet udvikler Sig og dygtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.