Har modtaget en underretning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

Ønsker mig en baby

Først kan jeg godt forstå du synes det er træls at der er kommet en anmeldelse, men mon ikke kommunen kan se der ikke er noget at komme efter?

jeg arbejder med børn og vi har lavet en underetning på et barn til kommunen, det er nu halvandet år siden og vi har intet hørt og intet er sket! Så jeg bliver nu et eller andet sted glad for at kommunen har reageret på den anonyme henvendelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Ønsker mig en baby skriver:

Først kan jeg godt forstå du synes det er træls at der er kommet en anmeldelse, men mon ikke kommunen kan se der ikke er noget at komme efter?

jeg arbejder med børn og vi har lavet en underetning på et barn til kommunen, det er nu halvandet år siden og vi har intet hørt og intet er sket! Så jeg bliver nu et eller andet sted glad for at kommunen har reageret på den anonyme henvendelse...

Jeg har heller intet imod at kommunen hiver os til samtale, for det er jo hvad de skal, men det er mere at der er folk der påstår min kæreste slår.. 

Anmeld

9. januar 2015

MomInTheMaking

Hvis man skulle kunne anmeldes for at ens barn render rundt nøgen så skulle vores datter da have været fjernet 700 gange. Det første hun gør når hun kommer hjem næsten hver dag er at smide alt tøjet. Det er både naturligt og sundt at være nøgen.

Sikke en idiot. Kan godt forstå du er sur/ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.