Har modtaget en underretning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.949 visninger
22 svar
21 synes godt om
9. januar 2015

Anonym trådstarter

jeg modtog i går en underretning i går  ang min datter på 4 , jeg blev selvfølgelig utrolig ked af det, og ringede til kommunen som det første her til morgen, der er åbentbart en der mener min kæreste tæsker mig foran mit barn, og hun render rundt uden tøj på, hvilket overhovedet ikk passer,derudover var det anonymt underretning de havde modtaget, men den anonyme kendte kun mit fornavn og mit ene efternavn der står på postkassen... 

Hvad fanden får folk til at skrive sådan en anmeldelse der er usandt?? 

Undskyld det er rodet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

SandraXOXO

Hvis man har set eller hørt noget, som feks en der får tæsk af sin kæreste, skal man jo sige det til kommunen så de kan hjælpe børnene. Men hvis der ikke er noget idet har du jo ikke noget at frygte. 

Anmeld

9. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Måske det gennem væggen lyder som om det er sådan det foregår???

og det med datteren uden tøj på, måske I har råbt efter hende at hun skulle have tøj af eller på i forbindelse med bad???

Du må bare tage mødet med oprejst pande når du ved det ikke passer...

Anmelder skal også møde og uddybe sin anmeldelse, men I ender nok ikke med at sidde overfor personen når det er anonymt...

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvis man har set eller hørt noget, som feks en der får tæsk af sin kæreste, skal man jo sige det til kommunen så de kan hjælpe børnene. Men hvis der ikke er noget idet har du jo ikke noget at frygte. 

Min kæreste har aldrig rørt mig på den måde.. Så ved slet ikke hvor anmelder får det fra det er heller ikke mødet jeg frygter, er fuldstændig klar på det, det er bare det at folk kan finde på at lave den slags falske anmeldelser.. 

Anmeld

9. januar 2015

SandraXOXO

Wampires skriver:

og det med datteren uden tøj på, måske I har råbt efter hende at hun skulle have tøj af eller på i forbindelse med bad???

Anmelder skal også møde og uddybe sin anmeldelse, men I ender nok ikke med at sidde overfor personen når det er anonymt...

Man skal ikke møde og uddybe sin bekymring/underretning. Man kan sagtens bare ringe eller sende en mail anonymt og så er der ikke mere i det fra den side. Og så er resten op til kommunen. 

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Vi bor i hus, og vi skændes aldrig sådan at der bliver råbt af hinanden, min kæreste kan dog godt finde på at slå i bordet når han er gal på sin ps 3 men det er aldrig noget der er gået udover os.. 

Men ja det kan godt være at det med at hun ikke har tøj på er en af de dage hvor hun har rendt rundt nøgen og ikke ville have tøj på..

men ja er ikke så nervøs for mødet, for ved der ingen hold er i det men det er stadig meget ubehageligt at få på sig

Anmeld

9. januar 2015

FruStolpe

Hvis du ved at der ikke er noget sandhed i det, så har du jo ingen grund til at være nervøs....  

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Hvis du ved at der ikke er noget sandhed i det, så har du jo ingen grund til at være nervøs....  

Det er jo ikke fordi jeg er nervøs jeg skrev indlægget , men mere hvad der får folk til at lave falske anmeldelser  

Anmeld

9. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er jo ikke fordi jeg er nervøs jeg skrev indlægget , men mere hvad der får folk til at lave falske anmeldelser  

Jeg tænker, at det ikke er en falsk anmeldelse men at den person som har meldt det har misforstået det, som personen har set/hørt...

men forstår godt at det er træls alligevel

Anmeld

9. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
DObbelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.