Har modtaget en underretning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er jo ikke fordi jeg er nervøs jeg skrev indlægget , men mere hvad der får folk til at lave falske anmeldelser  

Personen har sikkert ikke set det som falsk, men været bekymret. og når man er bekymret, skal man jo gøre noget. Hellere end at det går galt, og man står og siger; Ja, hvis jeg bare have gjort noget.

Men som de andre siger, hvis der ikke er noget, har personen jo bare misforstået noget.

Når personen kun har dit fornavn og ene efternavn, er det jo nok ikke en der kender dig, men har set/hørt nogle ting.

Så bare tag til mødet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2015

Lilotte87

Hellere en anmeldelse for meget, end en for lidt. 

Kan dog sagtens forstå du synes det er ubehageligt. 

Anmeld

9. januar 2015

Eliza

Kan man blive meldt, for at barnet ikke har tøj på? Min søn har aldrig tøj på. 

Jeg er på barsel, og vi har derfor rigtig mange "hjemme dage" 

og på de dage, får han altså ik andet end ble på.. Måske en underbuks til ay holde på den han tar det simpelthen af, få min efter det er kommet på. D

Det er os det første, han gør, når han kommer hjem fra vuggestue. jeg har aldrig tænkt, at der var noget galt i det 

Anmeld

9. januar 2015

Newsence

Se det positivt nogen har følt en bekymring og har reageret. Tænk på hvor mange der ikke reagere og så lever børn i lort i flere år.. Det hele er Usand og det vil inst jo bekræfte så ingen frygt.. Det er kun positivt at folk reagere 

Anmeld

9. januar 2015

isabellasmor

Eliza skriver:

Kan man blive meldt, for at barnet ikke har tøj på? Min søn har aldrig tøj på. 

Jeg er på barsel, og vi har derfor rigtig mange "hjemme dage" 

og på de dage, får han altså ik andet end ble på.. Måske en underbuks til ay holde på den han tar det simpelthen af, få min efter det er kommet på. D

Det er os det første, han gør, når han kommer hjem fra vuggestue. jeg har aldrig tænkt, at der var noget galt i det 

Samme her ..  Datteren på 3 har næsten aldrig andet end en undertrøje og/eller underbukser på herhjemme..... Tænker, falsk eller ej, hvordan kan man melde sådan noget? Spild af tid for kommunen, efter min mening. 

Anmeld

9. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
isabellasmor skriver:

Samme her ..  Datteren på 3 har næsten aldrig andet end en undertrøje og/eller underbukser på herhjemme..... Tænker, falsk eller ej, hvordan kan man melde sådan noget? Spild af tid for kommunen, efter min mening. 

Der står vist ikke noget om (eller måske har jeg misset det?), at det handler om, HVOR barnet ikke har tøj på, altså ude eller inde. Så måske anmelder mener at have set barnet uden vejrmæssigt tøj på udenfor?

Anmeld

9. januar 2015

isabellasmor

Mom skriver:

Der står vist ikke noget om (eller måske har jeg misset det?), at det handler om, HVOR barnet ikke har tøj på, altså ude eller inde. Så måske anmelder mener at have set barnet uden vejrmæssigt tøj på udenfor?

Ja okay det kan selvfølgelig godt være, tænker bare man som anmelder så havde understreget i hvilken situation det er blevet set? altså, at barnet er set uden tøj på udenfor i blæse vejr/snevejr eller hvad det nu kunne være? Hmm, Ved det ikke... 

Anmeld

9. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
isabellasmor skriver:

Ja okay det kan selvfølgelig godt være, tænker bare man som anmelder så havde understreget i hvilken situation det er blevet set? altså, at barnet er set uden tøj på udenfor i blæse vejr/snevejr eller hvad det nu kunne være? Hmm, Ved det ikke... 

Enig. Men det kan jo også godt være, og TS  bare ikke har skrevet det i indlægget

Anmeld

9. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Enig. Men det kan jo også godt være, og TS  bare ikke har skrevet det i indlægget

Det fortalte hun ikke, hun læste anmeldelsen op hvor der kun stod at anmeldelsen handlede om mig og min datter, og anmelder mener at min datter render rundt uden tøj, og at min kæreste slog mig, det var det.. Så ved ikke om det er inde eller ude, men kan ikke se hvorfor det skal være udenfor hun har altid hat og jakke på.. 

Anmeld

9. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det fortalte hun ikke, hun læste anmeldelsen op hvor der kun stod at anmeldelsen handlede om mig og min datter, og anmelder mener at min datter render rundt uden tøj, og at min kæreste slog mig, det var det.. Så ved ikke om det er inde eller ude, men kan ikke se hvorfor det skal være udenfor hun har altid hat og jakke på.. 

Nu kender jeg dig jo ikke. Men hvis det ikke er en fra din omgangskreds (altså en som kommer i dig hjem), så kan det vel næsten kun være en som har set din datter udenfor hjemmet. Om anmeldelsen er falsk eller ej, kan jeg ikke udtale mig om, da jeg jo ikke kender dig.

Men hvis der intet hold er i anmeldelsen har du i intet at bekymre dig om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.